На шопинг за почивка: Хотелите гостуват в The Mall този уикенд с атрактивни предложения за ваканция в България
На шопинг за почивка: Хотелите гостуват в The Mall този уикенд с атрактивни предложения за ваканция в България

Българският туризъм има нужда от подкрепа – нестандартните решения са повече от необходими, заяви в интервю пред Bgtourism.bg Ивайло Кожухаров – съорганизатор на туристическото изложение Check in @ The Mall Expo

Ивайло Кожухаров

– Здравейте, г-н Кожухаров! На 14 и 15 май в София ще се проведе първото издание на туристическото изложение Check in @ The Mall Expo. Каква е целта на събитието и какво могат да очакват участниците и потребителите от него, непосредствено преди началото на летния туристически сезон?
– Целта на събитието е да срещнем хотелите с техните потенциални клиенти. Събираме най-добрите възможности за почивка в България в една непринудена и приятна обстановка, в един от най-посещаваните молове в София и България, привличащ повече от 40 000 посетители дневно от цялата страна.

Чрез Check in @ The Mall Expo ние даваме възможност всеки хотел да представи по най-добрия начин своя продукт, да спечели доверието на потребителите, а от друга страна посетителите на търговския център ще могат да разгледат конкретни оферти и специални предложения, да зададат въпроси и да получат отговори, така че да изберат най-подходящото място за своята почивка – на море, на планина или на СПА.

– Кой може да участва и започнаха ли записванията?
– Кампанията стартира и интерес определено не липсва. Може би след около седмица ще можем да разполагаме с повече конкретика. Много е важно да се отбележи, че право на участие имат само хотели, които са регистрирани като такива по българското законодателство, т.е насочеността на събитието е само и единствено към почивка в България, защото родният туризъм има нужда от подкрепа.

– Вие сте експерт с дългогодишен опит в туризма. Защо решихте да организирате експо в мол и как виждате реализацията и развитието на туристическия форум?
– Ситуацията е много динамична, това още в по-голяма степен важи по отношение на туристическия сектор. Необходими са допълнителни канали, нови и дори нетрадиционни решения, чрез които да се стимулира потреблението на туристически услуги.

15-17 април “Къмпинг и караванинг експо 2022”

Това е един по-различен подход, надявам се да бъде успешен, а защо да не се превърне този формат и в традиция. Още веднъж държа да отбележа, че изложението има и своята кауза. Участници могат да бъдат само хотели от България. В тази връзка, всяка почивка, която бъде резервирана по време на двудневното изложение, ще бъде отчетена не само като успех за самото събитие, но ще води със себе си и допълнителен приход за българския туризъм.

– Предстои ни нов сезон, в който хотелиерите ще разчитат на българските туристи. Каква е Вашата прогноза за предстоящия сезон?
– Продължавам да гледам напред с умерен оптимизъм и съм сигурен, че там, където се работи качествено и последователно, ще могат да се поздравят с успешен сезон.

Пълните условия за участие за изложители могат да бъдат открити тук.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE