Slide
Slide

Патриция Кирилова от ВИП Комюникейшън пред Bgtourism.bg за предстоящите Черноморски Оскари и 15-годишнината на компанията

– Здравей, Патриция! Предстои седмото издание на Black Sea Lifestyle Awards 2021, което се утвърди като едно от най-значимите събития през лятото. Къде ще се проведат така наречените Черноморски оскари, в които се отличават най-успешните компании и какво да очакваме в тазгодишното издание.
– За нашия екип седмото издание на този черноморски форум се оказа истинско предизвикателство. Второ поредно лято Черноморието ни е подложено на невиждана Ковид-криза и въпреки това бизнесът и туристическият сектор дават все по-добри примери как и в такъв кризисен период професионалистите не спират да работят – напротив, дават все по-добри примери за излизане от тази световна епидемична ситуация. Официалната церемония ще се състои в един от най-бързо развиващите се морски курорти – Слънчев бряг, на 6 август 2021 г. от 19 ч. Сцена на Седмото издание на Черноморските Оскари ще бъде емблематичният Secrets клуб – бивш Мания, който е в центъра на курорта.

Принцеса Дана Фирас пред Bgtourism.bg: Не бих се поколебала да се върна в България като турист

– Каква е целта на събитието и до кога може да се изпращат номинации?
– Целта е да се покажат добрите примери в бизнеса и туризма за региона – защото такива има, а това е определящо и за цялата икономика на страната ни. Друга основна цел е да се обърне общественото мнение, което дълго време беше формирано с нихилизъм към морските ни курорти и превъзнасяне на гръцките и турските такива с единствения аргумент, че Слънчев бряг е презастроен и шумен, привличащ определен вид туристи.

А истината е, че в годините преди тази криза, Слънчев бряг беше основен приносител на средства в бюджета с приходите които правеше. И всяка държава би се радвала, да има такъв доходоносен курорт. На фона на всички други наши морски курорти, които изобилстват от чисти и незастроени кътчета, от семейни и тихи ваканционни комплекси, и то съвсем не скъпи, какъвто е другият аргумент на нихилистите. Нашето море е уникално, защото предлага изобилие от възможности за туристите. За разлика от гърците, например.

Кандидатите да участват в конкурса може да ползват заявката за участие, качена в нашата страница ТУК, да я попълнят и изпратят преди 25 юли т.г.

Хари Теохарис пред Bgtourism.bg: Фокусираме се върху безопасността и здравето на хората! Достъпът на Гърция до ресурсите на Фонда за възстановяване е значителен успех

Патриция Кирилова и Дончо Георгиев успешно ръководят ВИП Комюникейшън вече 15 години

– Наскоро ВИП Комюникейшън отбеляза своята 15 годишнина. ПР агенцията е организатор на мащабни събития за популяризиране на най-добрите практики в туризма – Балкански награди за Туристическа Индустрия, наградите за Луксозно строителство, Националните Медицински награди, призовете за Значими постижения в бизнеса, за постижения в развитието на морския регион и годишните медийни награди. Какво означава за Вас всяко едно събитие?

– Всяко наше събитие ни среща с едни от най-успешните предприемачи или лидери в съответния сектор. Това са хора, които повече от 25 години развиват успешно своя бизнес и са достойни за пример. Започнали са бизнеса преди 25 години в един гараж, например, а днес имат сериозни клиенти не само в Европа, но и в цял свят. Благодарение на нашите медийни партньори, тези достойни примери стават достояние на широка аудитория, която няма как да разбере, че имаме такива сънародници, ако не е нашето събитие, което ги обединява.

– Проявите Ви имат значими кауза, които в тежки времена обединиха бизнеси и донесоха много усмивки. Какви стойностни идеи през годините реализирахте и са Ви донесли удовлетворение и усмивки за Вас?
– Всяко едно наше събитие ни среща с прекрасни и успели хора, които обаче са много скромни и излизайки на сцена, понякога се изчервяват като малки деца. А най-голямото признание за екипа ни е, че даваме повече на всички участници, отколкото те очакват и приятелството ни продължава и след събитието.

Също така нашите събития не са самоцелни – всяко от тях има и свое социално измерение. През тази година имахме две големи кампании – едната бе за набиране на средства от дарители за довършване на разработката на българската ваксина от екипа на БАН, ръководен от проф. Чорбанов. За около месец успяхме да съберем 6-цифрена сума, която бе достатъчна за научния екип и той започна отново работа. Така стана възможно през октомври проектът да е готов за представяне на международна конференция. А за рождения ден на нашата агенция събрахме средства за изграждане на детска площадка в нова детска градина в малко село в съседната Република Северна Македония.

– Вашата дейност непрекъснато Ви среща с нови и интересни личности на различни дестинации у нас и по света. Как Вие преминахте през Ковид-19 и използвахте това време, в което срещите и пътуванията бяха ограничени.
– Както и за всички, които имат агенции за събитие, този период се оказа определящ и отся най-добрите. Ние използвахме този период да подготвим серията от събития, които ни предстоят. С много късмет успяхме да организираме всичките си събития още преди второто затваряне.

Ивелин Михайлов, „Исторически парк“: За лицето на страната отговаря всеки един от нас със своите действия

– Години наред Вие отличавате добрите и успешни примери в България. Започнаха ли сънародниците ни да ги преоткриват?
– На фона на масовата пропаганда срещу всичко българско, трудно е с няколко събития да се обърне общественото мнение. Ние, разбира се, не се отказваме, напротив. Надяваме се хората да започнат да оценяват всички, които инвестират в бизнеса в България, защото без това нямаме държава, нито икономика. Нито осигуряване на работни места, осигуровки на работещите, данъци за държавния бюджет и т.н. И национален просперитет, разбира се. На фона на пропагандираните лоши примери – нашите събития показват многократно повече добри примери и се надяваме българите да виждат това.

– Кои са следващите проекти, които предстои да реализирате и как виждате развитието на компанията си през следващите 15 години?
– Следват наградите за Луксозно строителство – като това е секторът, който не беше засегнат от кризата – Ковид. А в края на годината за Балканските награди за туристическа индустрия. А следващите 15 години се надявам да са най-хубавите и успешни в живота ни.  Снимки Личен архив

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията