Slide
Slide

Банско. Нито едно огнище на COVID-19 не пламна в хотелите или ресторантите през последните месеци, с което показахме, че от туристическия бизнес стриктно спазваме предписанията за ограничаване на епидемията и се грижим за сигурността на нашите гости. Това заяви пред БХРА председателят на Съюза на туристическия бизнес в Банско Марин Бистрин. Организацията е една от регионалните структури на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА). Той подчерта, че бизнесът в най-големия ни планински курорт приема безпрецедентната криза, породена от мерките за неразпространение на коронавируса, като възможност.

Хотелиерите и ресторантьорите в Банско през последните месеци предприеха много действия за ограничаване ефекта от кризата и за това да изпращаме все по-доволни гости, обясни Бистрин.

Той подчерта, че местният бизнес все повече залага в менютата на хотелите и ресторантите на регионална продукция, на отгледани в околността качествени продукти и на български вина.

Кухнята на Банско от години е сред запазените марки на местния туризъм и ние работим да затвърдим този имидж, подчерта Бистрин.

Залагаме и на дегустационни пакети, при които съчетаваме местна храна и вино, така че да допълваме и съчетаваме вкусовете и да представим най-доброто, с което разполагаме.

Очакванията ни за предстоящия зимен сезон са позитивни,

още повече, че Банско се е утвърдил като предпочитан зимен и летен курорт за българските туристи. Ние знаем какви са техните предпочитания и как да им отговорим, така че гостите ни да си тръгнат отпочинали и удоволетворени, подчерта председателят на Съюза на туристическия бизнес в Банско.

За щастие успяхме да запазим по-голяма част от персонала си, така че можем да предложим и качествено обслужване, подчерта Бистрин. Всъщност кризата е възможност да покажем всичко, което умеем и да убедим още веднъж българите, че родните курорти, хотели и заведения по нищо не отстъпват на световните лидери в туризма.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

2 години bgtourism.bg – над 2 милиона читатели!

Сподели публикацията