Slide
Slide

София. 2021-ва е втората поредна лоша година за хотелския бизнес по цял свят. Този двугодишен период е може би най-трудният в цялата мирновременна история на туризма. Пандемията помете пътуванията и предизвика колапс в редица индустрии – гражданската авиация, пътническия сухоземен и морски транспорт, туроператорския и хотелиерския бизнеси, круизните пътувания и десетки свързани с туризма индустрии.

Дори наличието на ваксини не променя факта, че факторът „ковид“ ще продължи да влияе върху живота и ежедневието на хората години напред, а оптимистичните прогнози сочат, че туризмът евентуално ще се върне към пред-пандемичните си нива не по-рано от 2023 г.

Настъпи ли краят на туризма такъв, какъвто го познавахме допреди две години или можем да очакваме възстановяване в предишния му вид? Каква ще бъде рентабилността на хотелите, които тепърва ще отворят врати у нас? Ще доведе ли липсата на персонал до сериозна криза за много хотели и може ли такава криза да бъде избегната? Какви ще бъдат тенденциите в пътуванията през следващата година и как да се възползваме от тях? – това са само част от въпросите, на които ще бъдат потърсени отговори по време на шестия Хотелски форум.

На 12 октомври, най-голямото професионално събитие в туризма в България ще събере инвеститори и мениджъри на хотели и хотелски групи, които ще обсъдят ситуацията, предизвикателствата и възможностите в бизнеса. Сред лекторите и участниците ще бъдат също туроператори, директори на летища, представители на авиокомпании, архитекти и интериорни дизайнери, официални лица, съобщава организаторът Георги Дучев. Домакин и стратегически партньор на събитието е новият Гранд Хотел Милениум София.

Програмата – с ключови за хотелиерите теми

  • Демографска криза, последствия от пандемията или просто ръст в цената на „ресурса“: кои са причините за недостига на кадри в хотелите и как той може да бъде преодолян?
  • Лято 2021: кои уроци от този сезон ще ни помогнат при планирането следващия?
  • Тенденции в пътуванията 2021/2022: какво ще е влиянието върху българския пазар
  • Дигитален маркетинг и брандинг: какви са предизвикателствата, кои са по-важните тенденции?
  • Спа и уелнес хотелите: има ли все още потенциал за нови проекти?
  • Какви са тенденциите в архитектурата и дизайна на модерния хотел – градски, ваканционен и спа?
  • Събития и събитиен туризъм между вълните на пандемията: какво да очакваме през 2022?
  • …и много други.

Вижте всички лектори тук…

Хотелиери и туроператори, които все още не са се регистрирали за участие, могат да го направят ТУК (читателите на Hotel & Restaurant Week ползват 15% отстъпка с промокод HOREWEEK)

Мениджъри на фирми-доставчици, които се интересуват от контакти с хората, които вземат решенията в хотелския бизнес, могат да се регистрират за участие ТУК… (15% отстъпка с промокод HOREWEEK)

Хотелският форум ще се проведе със съдействието на стратегическият партньор и домакин на събитието Гранд Хотел Милениум София, златния спонсор TOP Rent-a-Car, както и с подкрепата на Eurodesign Systems, Studio Zappriani, Mexon, Техномаркет, Москов § Син, Kärcher, Krebe-Tippo, IntesA, ВЕК – Хотелски консумативи, Биодит, Булспейс и Чар.

Организации-партньори са Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българският съюз по балнеология и СПА туризъм, БХРА, АБТТА и други.

Bgtourism.bg е сред медийните партньори на форума.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията