Slide
Slide

Варна. Както вече обявихме стартира страхотна инициатива за всички, които се интересуват от дигитален маркетинг в туризма. Топ експерти  ще говорят за дигиталните възможности в хотела и туристическата агенция.

В поредица от 4 уикенда ще може да научите новите тенденции свързани със сайта, видео маркетинга, социалните мрежи – Facebook, Instagram, Adwords, Google My business…

Едночасовите уебинари ще ви помогнат да подобрите вашата дигитална стратегия и комуникация, ще ви насочат какво да предприемете по време на пандемията.

Хотелите на RIU в България с голяма екстра за семейства с две деца до 12 г. за Лято ‘2021! Въвеждат и безплатна анулация до деня на пристигане

На 13.02 Иван Пантелеев и Ленко Йорданов от Xplora Human Digital – една от най-големите дигитални агенции в България ще говорят по изключително важни теми за дигиталния маркетинг в туризма:

  1. Мястото на уебсайта в дигиталната потребителска пътека.
  2. Възможни потребителски пътеки в дигиталното пространство – реклама и съдържание.

Кои са лекторите?

Иван Пантелеев е Съдружник и Акаунт директор в Xplora BG – агенция за интегриран дигитален маркетинг.

Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Текущо част от проектите на Xplora са клиенти като „Престиж 96“, Helecloud, Wienerberger, „Ариана“, Skoda, „Сладкарници „Неделя“, „Мексон“, Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Tombou, Aladdin Foods, Libresse и други.

Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др.

Превозвачи и туроператори предлагат от 1 март автобусните екскурзии в страната да бъдат разрешени

Ленко е преподавател по дигитален маркетинг в НБУ, МВБУ и УНСС и Дигитален мениджър в xplora.bg, където създава и управлява реализирането на дигитални стратегии на компании, и в частност в социалните мрежи.

Сред компаниите, за които Ленко и екипът му от близо 20 човека управляват рекламата и присъствието в социалните мрежи, са Престиж 96, Lorelli, Aриана, Сладкарници Неделя, Primex, Danone, Acer, Schneider Electric и много други. Ленко има над 8 години релевантен опит с локални и глобални марки и работи, или е работил, за бизнеси в България, Румъния, Македония, Великобритания, Германия, САЩ и Азия. Той и екипът му управляват бюджети от над 300 000 евро на годишна база и създават над 2 000 кампании в социалните мрежи годишно. Също така Ленко е съдружник в Xplora Academy – платформа за курсове и обучения по дигитален маркетинг.

Така, че запазете час в съботната сутрин на 13.02от 10:00. И гледайте на живо уебинара на Иван и Ленко в zoom:

https://zoom.us/webinar/register/6816121811274/WN_h7kQvXOhTbORAwlySDHF4w

Или във Фейсбук тук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Ако все още не сте видяли пълната програма на инициативата на дигитална агенция Бранд Стар  подкрепена от Национална информационна агенция Bgtourism.bg, Варненска туристическа камара и Икономически университет. Вижте тук:


Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията