София. Туристка от България сподели в една от групите за пътешествия във фейсбук, че дългоочакваното й пътешествие до Мароко е претърпяло пълно фиаско. Информационна агенция BGtourism.BG потърси за коментар посочения туроператор като причина за “ужасното й пътуване” – фирма “Абакс”. Публикуваме получения днес официален отговор на управителя Горчо Пасев.

Относно изявлението, което искате да коментираме – фактите са представени некоректно.

Госпожата е направила резервация и е сключила договор за двойна стая с допълнитело легло, като в информационната брошура за пътуването, с която е запозната, изрично е посочено, че стаите по програмите в Мароко не са подходящи за 3-ма възрастни, защото третото легло е сгъваемо. Това, което информирано е резервирала и за което е сключила договор, това е предоставено от страна на туроператора.

Въпреки договорените условия за нейното пътуване, Абакс направи всичко възможно да отговори на исканията й и да търси възможности за промени. За две от нощувките, когато възможностите на хотела са позволявали, на госпожата е предоставена единична стая, без да доплаща цената за това, а за сметка на АБАКС. Предоставена е и друга възможност за комбиниране в двойна стая в другите хотели, но госпожата е отказала.

Твърдението, че автобусът бил раздрънкан, е невярно – автобусът е МАН, произведен 2017 година и в отлично състояние, с всички екстри.