Десислава Николаева днес ще сподели практични идеи и съвети в последния уебинар от кампанията “Дигитален маркетинг за хотели”
Десислава Николаева днес ще сподели практични идеи и съвети в последния уебинар от кампанията “Дигитален маркетинг за хотели”
Slide
Slide
Slide
Slide

Преди дни приключи кампанията “Дигитален маркетинг за хотели”. Една инициатива, която стартира пролетта като помощ към туристическия бизнес, един от най-потърпевшите отрасли от пандемията в страната ни. Регистрираха се 176 участници от цялата страна.
Какво сподели Десислава Николаева – организатор на събитията, разберете в интервюто, което даде специално за читателите на Национална информационна агенция Bgtourism.bg.

– Каква е равносметката в края на кампанията, която организирахте?
– Виждайки отзивите от проведеното проучване и интереса към самите уебинари, мисля, че отново осъществихме целта си. Да сме полезни на туристическия бранш в страната.
Въпреки, че това мини есенно издание не беше планирано, а също така се излъчваше в работно време през седмицата успяхме да предизвикаме интерес със събитията и хората да се включат. Положителните коментари от зрителите в края на кампанията също ни радват и мотивират да продължим и развиваме кампанията.
Разбира се за всички не успели да гледат на живо уебинарите има запис в YouTube канала на Бранд Стар.
Друго, което ни направи впечатление е, че хората, които се включваха в събитията стояха през цялото време на уебинара.

– Какво споделят зрителите?
– Повечето мнения са, че уебинарите са им в били от помощ, ориентирали са се от какво имат нужда, че са били стегнати и полезни. Тези мнения са важни и за нас, помагат ни да подобряваме и развиваме кампанията.

Да очакваме ли друго издание?
– Живот и здраве, много ми се иска да продължим инициативата. Смятам, че това, което правим е полезно и ще се радвам да помогнем на повече хора.

Припомняме Ви, че уебинарите са част от съвместната кампания “Дигитален маркетинг за хотели” на Варненска туристическа камара, Икономически Университет Варна, Бургаска регионална туристическа камара и подкрепена медийно от национална информационна агенция Bgtourism.bg. Организатор на кампанията е Бранд Стар – агенция за дигитален маркетинг предлагаща услуги в сферата на хотелиерството. Запис от уебинарите вижте ТУК.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията