София/Пампорово. На фона на общия спад в размер на 25% в броя гости в хотелите през зимен сезон 2020/2021 спрямо изминалия, хотелите Перелик и Орловец успяха да увеличат директните си резервации с 68%, с помощта на специализираните софтуерни решения на Клиентрик ООД.
Компанията участва в модернизирането и дигитализирането на Пампорово чрез интеграцията на система за директни резервации “BookOnlineNow” в онлайн платформите на курорта още в началото на 2020 година. Процесът на практика съвпадна с обявяването на Covid-19 пандемията и първият локдаун, като успешно допринесе за адаптацията към новата неочаквана ситуация.

Използвайки софтуера за директни резервации, гостите на курорта имаха възможността директно да резервират своя престой в хотели Орловец и Перелик през този зимен сезон, следвайки актуални наличности и цени, специални предложения, като същевременно се възползваха и от различни отстъпки за предварително направена резервация и допълнителни бонуси за настаняване.

Пампорово – националното зимно съкровище, с което всички българи се гордеем (снимки+видео)

Друга полезна оптимизация и решение от Клиентрик ООД, с което двата хотела успяха да модернизират процеса си на работа и да бъдат по-ефективни, е използването на “Yield Planet Channel Manager”. Това е инструмент за лесно и бързо управление на всички интернет дистрибуционни канали (OTA). Посредством него, всички онлайн резервации постъпват директно в PMS-a на хотела, което спестява много време и ресурси.

През този така различен и динамичен сезон, неведнъж се налагаше рязка промяна в ценовите и анулационните политики. Във всяка спешна ситуация хотелиерите имаха възможност да реагират бързо, лесно и адекватно. Разполагайки с гъвкавите решения, които Клиентрик ООД предлага, всички тези препятствия не създадоха никакъв проблем за хотелите Перелик и Орловец. Даже напротив, като резултат приключилия ски сезон в Пампорово се оценява като успешен, на фона на трудностите в целия туристически бранш. Крачката напред към интеграцията на модернизиране и дигитализиране на резервациите в 5-звездните хотели Орловец и Перелик, доведе до ръст от 68% за директните им продажби, като в т.ч. се включват онлайн резервациите с ръст от 265%.

Министерство на туризма стартира рекламна кампания под надслов „Безопасно Лято 2021“

В условията на световна пандемия, когато HoReCa бизнесът е сред най-потърпевшите сфери, предвид драстичния спад в резервациите от партньорите от чужбина, чартърните програми и мероприятията, е време хотелите да се преориентират към дигитализация, директни продажби на крайни клиенти, бранд маркетинг и оптимизация за всички процеси, с цел да бъдат конкурентноспособни при новите условия.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!