Варна. На 13 февруари стартира 8-седмичната инициатива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“, насочена към маркетинг специалистите, управителите на хотели и туристически агенции в България.
В поредица уикенди дигитална агенция Бранд Стар съвместно с Варненска туристическа камара, Национална информационна агенция Bgtourism.bg и Икономически университет Варна организират безплатни уебинари с водещи експерти по дигитален маркетинг.
Дигиталният маркетинг е изключително динамичен, предлага все повече възможности за бизнеса с, които да привлече повече клиенти, да популяризира бранда и продуктите си. В безплатните уебинари всички, които се интересуват от дигитален маркетинг в сферата на туризма ще имат възможност да научат нови похвати и водещи тенденции с, които да подобрят своите дигитални знания. Темите включени в програмата са избрани след направено проучване между Хотелиери и туроператорски фирми. Гост лекторите са хора с богат опит и знания от, които можем да научим много!
Уебинарите стартират на 13.02 и ще продължат до 07.03.
Като изключение ще има един на 17.02 сряда от 19:00 в, който ще гостува проф. Макс Старков – Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist. Професор Старков живее от 32 години в Амерка има огромен опит в сферата на Хотелиерството. В уебинара той ще представи мнението си за “Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?” Регистрирайте се тук, за да се включите в уебинара на проф. Старков: https://zoom.us/webinar/register/4216121852042/WN_x8zYOTlzSymOOHkeyWxWpg
Всички други уебинари от програмата може да гледате в линк към zoom платформата тук: https://zoom.us/webinar/register/6816121811274/WN_h7kQvXOhTbORAwlySDHF4w , както и на живот във Фейсбук страницата на организатора тук.
А ето и пълната програма на кампанията:
–13.02 събота от 10:00 Ленко Йорданов и Иван Пантелеев от Xplora human digital ще представят 2 изключително интересни теми:
*Мястото на уебсайта в дигиталната потребителска пътека
*Възможни потребителски пътеки в дигиталното пространство – реклама и съдържание
– 17.02 сряда от 19:00 проф. Макс Старков – Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist ще сподели за:
*Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?
– 20.02 събота от 10:00
Любомира Любенова от Media Start и Веселин Тонов от Видео Фабрика ще представят:
*Видео маркетинг, който работи
*Основи за видео заснемането. Поведение пред камера
–21.02 неделя от 10:00
Борислав Арапчев от SEO агенция Serpact представя
Google Maps и Google My Business в помощ на бизнеса
– 27.02 събота от 10:00
Десислава Николаева от агенция за дигитален маркетинг Brand Star ще ни разкаже как да използваме Фейсбук като комуникация на нашия бизнес в темата:
*Фейсбук на практика
– 28.02 неделя от 10:00
Станислав Тодоров и Стефани Станчева от IT академия Advance Academy ще разкажат за:
*Дигиталните канали за реклама и комуникация
– 6.03 събота от 10:00 уебинарът на Християна Петкова от дигитална агенция Seomax ще бъде на тема:
*Как да използваме Google Ads в туристическата индустрия
–07.03 неделя от 10:00 Деян Недялков от Photoschool ще даде отговор на въпроса:
*Продават ли снимките?
За повече подробности и детайли от събитията може да следите Фейсбук страницата на съ-организатора Бранд Стар тук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg
Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.
Най-важните новини от туризма в България
Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE