Велинград, снимка Руслан Йорданов
Slide
Slide

Велинград. Приложението на интернет маркетингът при управлението на висококатегорийни хотели във Велинград още през 2019 година бе отчетено от експерти.

Резултати от проведено проучване на д-р Зорница Златанова установи, че изследваните 5-звездни хотели в дестинацията показват високо ниво на удовлетвореност от клиенти и мениджъри относно приложението на дигиталния маркетинг.

Оценката и анализа се осъществява въз основа на индикатори, свързани с приложението на интернет маркетинга в петзвездните хотели във Велинград. 

Индикаторите, по които дестинацията се отличава са удобните уебсайтове на хотелите, разпознаваемостта им в Google, версиите на сайтовете на чужд език, присъствието им в други сайтове за онлайн продажби (Booking платформи), наличие на социални профили (Facebook, Instagram) на хотелите, наличие на мобилни и резервационни приложения, видимост в сайтове справочници и пътеводители, отзиви и оценки на потребители в различни платформи, други интернет услуги на хотела (откриване на хотела чрез Google, наличие на мобилни устройства, на безжичен интернет, на зони за снимки във Facebook и Instagram, интерактивни разходки и други).

Посоченото довежда до факта, че в условия на здравна криза, Велинград гледайки към бъдещето, печели в настоящето приза за най-добрата туристическа дестинация на 2021 г., като се нарежда след София по брой реализирани нощувки и туристи в България за 2021 година.

Устойчивото развитие на дестинация Велинград през 2022 и 2023 г. се затвърждава и с появата на още два високо категорийни хотела от 5* звезди – Santé SPA Hotel и новият Kashmir Wellness & SPA Hotel, които затвърждават имиджа й с бранд на луксозна четирисезонна Health дестинация.

Автор: проф. д-р Мариана Янева, ръководител катедра “Икономика на туризма” в УНСС

Сподели публикацията