Slide
Slide

Ловеч. Социалните мрежи валидират компаниите и ги правят по-разпознаваеми. Това заяви на годишната среща на АБТТА в Ловеч Валентина Маринова – мениджър “Дигитален маркетинг” в Медияпост Хит Мейл България.

Присъствието в социалните мрежи е необходимо за комуникация и клиентско обслужване, а целта е и потребителите да стигнат до решение за резервация.

В Ловеч се провежда годишната среща на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти

Маринова обърна внимание на съдържанието, което трябва да бъде според очакванията на аудиторията в различните социални мрежи и посочи, че у нас най-популярни са Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn и Tik Tok.

Експертът сподели иновативни стратегии за трансформиране на туризма в дигиталната ера. “Дигиталният маркетинг е измерим в края на деня или на месеца”, категорична е Маринова.

Елица Стоилова на годишната среща на АБТТА: Изкуственият интелект няма да унищожава, а ще създава работни места в туризма

Тя запозна присъстващите и с проучване сред 35 хиляди участници от цял свят относно влиянието на отделните канали при вземане на решение за резервация. Начело са информативните уебсайтове, форуми и онлайн рейтинги с 69%, следвани от уебсайтове на туристически агенции с 57%, уебсайтове на туроператори с 56%, препоръки от семейства и приятели – 43%, физически вестници, списания и брошури – 30%, соц. мрежи – 24%, физически клонове на тур. агенции – 18%.

Paysera Bulgaria представи как модерните платежни решения помагат на туристическия бизнес

Сподели публикацията