Добрич. Имаме какво да покажем на света. Смятам, че България ще заеме мястото, което й се полага като туристическа дестинация, каза за медийна група „Добруджа” Руслан Йорданов – издател на списанието за туризъм Destinations и собственик на медийна група. Смея да твърдя, че след пандемията от ковид страната ни се препозиционира и вече не е евтина дестинация за почивка. Все повече световни туристически брандове отварят врати у нас и променят пазара, допълни той и изрази увереност, че е въпрос на време чуждестранните туристи да разберат, че не могат да почиват у нас за 20 или 30 евро на ден.
Той изрази мнение, че България има какво да предложи на гостите и своите жители, както по морето, така и във вътрешността на страната. Тя развива много добър културен, спа и винен туризъм. По думите му не само у нас се срещат проблеми в обслужването в туристическата сфера. Такива се наблюдават и в утвърдени туристически дестинации като Гърция и Турция.
Руслан Йорданов обърна внимание и на морските ни курорти, които привличат много туристи, като сред тях открои КК „Албена”. Комплексът е носител на световния стандарт Син флаг. Факт, който сред българските туристи може би не е толкова популярен, но пък е много важен за гостите от Западна Европа, защото те избират своите места за почивка, водени от наличието на подобни сертификати.
Той подчерта още, че сред пътуващите българи с голяма популярност се ползват и круизите.
Последният брой на списание Destinations представя различни локации за туризъм, сред които се открояват българските КК „Албена”, Созопол и Шумен. Публикациите в него ще отведат читателите и в Саудитска Арабия. Страна, която, по думите му в следващите години ще се превърне в хит сред световните туристически дестинации.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE