Варна. “Определено гледам положително на инициативите, които г-жа Динкова инициира и реализира като министър на туризма. Това е не само стъпка, а скок за по-добър маркетинг на България като туристическа дестинация. Трябва да продължим тези инициативи! Има силно очакване на големите пазари, че маркетингът не е само еднократно събитие, а устойчив и стратегически процес”, заяви за Bgtourism.bg главният изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД д-р Франк Кванте.
Красимир Станев: Започнатите проекти в българския туризъм имат шанс да се реализират от екипа на министър Динкова
“Не познавах г-жа Динкова, когато тя започна като министър на туризма. Както винаги, я приехме радушно и поискахме да продължим сътрудничеството, както с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД, така и с Алианс Българско Черноморие. От самото начало взаимодействието беше много добро и имахме много добри постижения заедно, като бих искал да отлича специално роудшоуто във Великобритания – много добър съвместен проект между Министерството на туризма и Алианс Българско Черноморие. Аз лично съм много благодарен за инициативата на министър Динкова за Маркетинговата програма, която тя инициира през третото тримесечие на 2023 г. Виждам това като най-важната маркетингова програма за туризма в България през последните години и ние технически подкрепихме този проект и сме партньори в 16 от общо 21 проекта. Това е пример за това как целият сектор трябва да продължи да рекламира България като туристическа дестинация!”, добави Франк Кванте.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE