Slide
Slide

София. Flix започва дейността си през 2013 г., като през последните пет години тя оперира и на българския пазар. Данните показват, че само за 10 години са превозени над 300 млн. пътници, 60 млн. от които за изминалите 12 месеца., заяви директорът на Flix България Петър Бънков пред Бизнес Новините.

Транспортната услуга, която е водеща в Европа, покрива много дестинации по света. Мрежата включва над 5500 локации, от които 470 са добавена през последната година.

„Хората искат да пътуват устойчиво и да не оставят отпечатък върху околната среда. Пътуването с автобус или влак отговаря на тези цели“, споделя Петър.

България също отбелязва ръст. Само за миналата година броят на пътниците, използвали услугата, се е увеличил със 185% в броя на пътниците за миналата година, което е показател, че има разбиране за бъдещето на устойчивата мобилност.

От 2018 г. се осъществява транспорт до 11 страни с автобусите FlixBus, като намерението на българския офис е да се разширяват връзките до други държави, тъй като търсенето е огромно.

Сподели публикацията