Обратно в Лондон Хийтроу от лятото на 2026 г
Зимният сезон 2025-2026 излита към 53 световни дестинации 

Лондон. ITA Airways се завръща на World Travel Market Europe (WTM) 2025, водещо международно събитие за свободното време и пътувания, което започва днес, 4 ноември, и продължава до 6 ноември в изложбен център ExCeL в Лондон. В своето 46-то издание WTM предлага идеална платформа за италианската авиокомпания да представи своята марка, обновената зимна мрежа и вълнуващи продуктови нововъведения за предстоящия сезон на ключови заинтересовани страни от глобалната туристическа индустрия.

ITA Airways излага в Европейското павилионно пространство в зоната на Италианската национална туристическа борда (ENIT S.p.A), заедно с различни италиански туристически бордове и туристически агенции. На щанда на ITA Airways международният и местният екипи по продажбите посрещат посетители и бизнес партньори, предоставяйки изчерпателна информация за последните постижения и стратегически инициативи на компанията.

World Travel Market е годишната среща на специалисти по туризма, която отключва нови бизнес възможности както за вътрешен, така и за изходящ туризъм. Тя служи като идеално място за свързване на експерти по пътувания, обмен на идеи, обсъждане на иновации и изследване на нововъзникващи дестинации и тенденции, които формират бъдещето на пътуванията. Великобритания е ключов пазар за ITA Airways, която в момента оперира до 43 седмични честоти (86 полета) между летище Лондон Сити (LCY) и Рим Фиумичино и Милано Линате, всички с Airbus A220-100.

Оглеждайки се към лятото на 2026 г., ITA Airways ще укрепи допълнително операциите си на британския пазар чрез възобновяване на полетите до летище Лондон Хийтроу (LHR). Маршрутът Рим Фиумичино–Лондон Хийтроу ще бъде възобновен с две дневни честоти, подобрявайки свързаността между Италия и най-голямото международно въздушно хъб на Великобритания.

Освен директните полети, британските пътници могат да се свързват безпроблемно от Рим Фиумичино към вътрешната и международната мрежа на ITA Airways, включително популярни средиземноморски дестинации (Италия, Испания и Гърция) и дълги полети до Южна Америка, включително Рио де Жанейро, Сао Пауло и Буенос Айрес.

„Обединеното кралство е стратегически пазар за ITA Airways и сме горди да разширим допълнително възможностите за пътуване за нашите пътници между Италия и Лондон,“ каза Йорг Еберхарт, главен изпълнителен директор и генерален мениджър на ITA Airways. „С радост обявяваме тук на WTM, ключово изложение в индустрията, че започвайки от следващото лято ще възобновим директните полети от Рим Фиумичино до Лондон Хийтроу, укрепвайки връзката между нашия главен хъб и най-голямото международно летище на Великобритания. В същото време нашите услуги от Милано Линате до Лондон Сити ще продължат да обслужват корпоративните пътници, осигурявайки ефективен достъп до сърцето на Лондон. Чрез тези операции целим да предложим на нашите пътници възможност още по-широко и безпроблемно пътуване, изградено около италианското съвършенство, качество и иновации.”

За зимния сезон 2025-2026 г., ITA Airways ще лети до 53 дестинации: 16 вътрешни, 21 международни и 16 интерконтинентални маршрута. Основните моменти от зимното разписание включват:

  • Стартирането на нов директен маршрут между Рим Фиумичино и Мавриций от 7 ноември 2025 г., опериран с Airbus A330neo, с два полета седмично.
  • Възобновяването на директния полет между Рим Фиумичино и Мале (Малдиви) от 19 декември 2025 г., който ще се изпълнява ежедневно до 6 януари 2026 г., след което честотата ще се коригира на три полета седмично, като през февруари ще се увеличи на четири, с продължаващи операции през великденските празници.
  • Увеличение на полетите до Банкок от пет на седем полета седмично, започвайки от 8 декември 2025 г.∙ Увеличение на полетите до Буенос Айрес от девет на десет полета седмично в периода между 16 декември 2025 г. и 9 януари 2026 г.

ITA Airways остава твърдо ангажирана с стратегията си за растеж, която е центрирана върху разширяването на връзките от своя хъб в Рим Фиумичино, като в същото време демонстрира най-доброто от италианското гостоприемство, стил и иновации.

Авиокомпанията продължава да развива глобалната си мрежа, за да отговори на променящите се нужди на пътниците по целия свят. Основните новини от ITA Airways включват продължаващо разширяване на мрежата чрез нови кодшер споразумения с авиокомпаниите-членки на групата Lufthansa, Air Canada и United Airlines, което позволява на пътниците да резервират безпроблемни пътувания с една единствена резервация.

От февруари програмата за лоялност Volare на ITA сътрудничи с Miles & More на групата Lufthansa, като членовете на двете програми могат взаимно да печелят и използват точки. Пътниците на ITA Airways също се наслаждават на достъп до над 130 салона по целия свят, а пътниците на авиокомпаниите от групата Lufthansa могат да използват салоните на ITA Airways съгласно политиките за достъп на авиокомпаниите. Освен това по време на есенния период, пътници със самолетни билети в бизнес класа на междуконтиненталните полети от може да се насладите на новото меню на известния шеф с Мишлен звезда Джанкарло Морели, който предлага сезонна италианска гурме кухня на борда.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени