Рияд. Saudia, националният авиопревозвач на Саудитска Арабия, току-що разкри новия си бранд и ливрея по време на важно събитие в Джеда, на което присъстваха високопоставени лица, лидери в индустрията и авиационни експерти. Тази промяна на марката е доказателство за ангажимента на Saudia към Визия 2030 на Кралството—смела инициатива, целяща да привлече вниманието към Саудитска Арабия.
Ново начало: Преименуването на марката на Saudia бележи началото на нова епоха, която извежда на преден план иновативните услуги за клиентите и силната цифрова насоченост. Целта е да се подобри преживяването на посетителите чрез популяризиране на саудитската култура по уникален и завладяващ начин. Гостите могат да се насладят на автентично саудитско пътешествие, което представя най-доброто от богатата култура на страната—от отличителен аромат и звукова идентичност до вдъхновена от местните условия кухня, представена от изкусни саудитски майстори.
Превръщайки се в своеобразна „Палитра от идентичност“, цветовете на новата марка са внимателно подбрани, за да символизират гордостта и стремежите на Саудитска Арабия. Зеленият цвят заема централно място като основен, олицетворявайки националното самочувствие и внушавайки саудитското знаме и палмата. Той също така подчертава ангажимента на Saudia към „Визия за Саудитска Арабия 2030“, като въплъщава саудитската щедрост, култура и гостоприемство.
Ал Масмак, Дирия и Bujairi Terrace – мост между славното начало на Саудитска Арабия и новото модерно лице на дестинацията
Ярко зеленото се допълва от второстепенните цветове—синьо и пясък, които разширяват границите на марката, сливайки я с царството на небето и пустинята. Синьото изразява стремежите и развитието, навявайки моретата и небесата, които свързват Saudia с повече от 100 дестинации, включително нови центрове като Неом и Червено море, а също и стремежа на авиокомпанията да сближи останалия свят с този на Саудитска Арабия.
Пясъчният цвят, със своя топъл и земен оттенък, е израз на богатството на родината на Саудитска Арабия, като подчертава автентичността и дълбоко вкоренените ценности. Той също така представлява ангажимента на Саудия да насърчава човешките ресурси и да развива основна инфраструктура.
Заедно тези цветове вдъхват живот на марката, олицетворявайки пътя на Saudia, която прегръща бъдещето и същевременно отдава почит на гордото си минало.“
Партньорството на Saudia с Министерството на културата, основано на отличителния избор на цветове, доразвива преживяването на марката, като ангажира петте сетива на посетителите, превръщайки всеки детайл в каютите на гостите в отражение на саудитската идентичност. Това завладяващо изживяване включва предлагането на над 40 саудитски ястия по време на полетите, демонстриращи разнообразното кулинарно наследство на Саудитска Арабия.
Разходка из финансовия център в Рияд разкрива икономическата мощ на Саудитска Арабия
Тъй като Saudia продължава да ангажира сетивата на своите гости, тя въведе и ароматизирани кърпички. Тези кърпички пресъздават същността на саудитското наследство чрез аромати, вдъхновени от естествена вълна, сушен лайм, кардамон, ароматни глинени къщи Najdi, тамян, ароматно кафе и прочутата роза Taif. Това ароматно допълнение допълва ангажимента на авиокомпанията да предоставя поглъщащо изживяване, при което и най-малкият детайл пренася гостите в сърцето на Саудитска Арабия.
В основата на трансформиращото ребрандиране на Saudia стои цифровата трансформация, със силен фокус върху оперативната ефективност и подобряването на услугите за гостите. Това трансформиращо пътуване обхваща различни аспекти от дейността на авиокомпанията.
Saudia използва мощта на усъвършенстваните цифрови системи, за да повиши оперативната ефективност във всички области. Тези системи са предназначени да повишат скоростта, прецизността, качеството и рентабилността във всички области на дейността на авиокомпанията. Например, въведени са услуги за прогнозна поддръжка с цел ранно откриване и идентифициране на неизправности по самолетите, което в крайна сметка води до подобряване на оперативната ефективност. Тези цифрови нововъведения не само рационализират процесите, но и намаляват времето за изпълнение на задачите, като същевременно повишават качеството.
Небостъргач в Рияд изкушава туристите с невероятна гледка от небесен мост
Saudia е в челните редици на авиационната индустрия с пионерското си използване на генеративен виртуален асистент с изкуствен интелект. Тази новаторска система с AI осигурява безпроблемни пътнически услуги за гостите чрез гласов и текстов чат, като обхваща широк спектър от препоръки и информация. Независимо дали става въпрос за информация за летището, актуализации на времето, подробности за визите или препоръки за транспорта, този AI асистент осигурява бърза следпродажбена поддръжка, като подобрява цялостното преживяване на посетителите.
В съответствие с ангажимента на Saudia за модернизация и удобство, авиокомпанията въведе и система за електронно портмоне, предназначена да опрости издаването и преиздаването на държавни билети за публичния сектор на Кралството. Тази цифрова платформа повишава удобството и ефективността, като съответства на общата цел на Saudia за осигуряване на безпроблемно и модерно пътуване.
Отдадеността на Saudia на цифровите иновации подчертава нейния непоколебим ангажимент да предоставя изключително преживяване при пътуване, при което ефективността, удобството и удовлетворението на гостите са от първостепенно значение. Това е бъдещето на авиацията и Saudia ви кани да станете част от него.
Фермери и хотелиери в Саудитска Арабия накараха пустинята да дава плодове и зеленчуци
Глобалната стратегия за ребрандиране представлява нещо повече от промяна на външния вид на компанията; тя означава твърд ангажимент за постигане на Визия 2030 на Саудитска Арабия. която има за цел да подобри преживяването на клиентите, да подобри безопасността и да работи за устойчиво бъдеще на авиацията. Това е значителна стъпка напред в пътя на Saudia към привличането на около 330 милиона посетители в Кралството до 2030 г.
Добре дошли в новата епоха в авиацията със Saudia.