Екип от Мюнхен обучава служители на летище София за по-добро клиентско обслужване
Екип от Мюнхен обучава служители на летище София за по-добро клиентско обслужване

София. Специализиран курс за премиум обслужване на клиентите се проведе на летище София с лектор от летище Мюнхен. Курсът бе предназначен за служители, които контактуват пряко с пътници и цели да подобри знанията и комуникационните им умения (вербални и невербални) при обслужване на клиенти.

Обучението покри теми като елементите на премиум услугите, разбиране и откликване на клиентските потребности, познаване на културните различия и фокус към приятното потребителско преживяване на аерогарата; мотивиране на останалите в екипа към целта на 5-звездно летище; управление на обратната връзка с пътниците, включително към тези от тях със специални потребности, като засяга и други допълнителни теми.

Емералд Травел пуска новогодишни чартърни полети до Анталия и от четирите големи български летища

В тренинга участваха хора от екипа на летище София, които работят на терминалите, предоставят пътническа информация, заети са с летищната сигурност или са в помощ на пътници с ограничена подвижност.

Обучението е част от цялостна съвместна програма на „СОФ Кънект“ и на летище Мюнхен като партньор, за подобряване на знанията и уменията на екипа на столичното летище по пътя към предизвикателната цел за петзвездно регионално летище до 2028 г.

Българска туристка: Привилегия е, че Катар е близо до страната ни, а най-добрата авиокомпания в света свързва София и Доха с директен полет

Лектор бе Магдалена Сокол, която има дългогодишен преподавателски опит в областта и работи за летище Мюнхен в звеното за международен авиационен тренинг и консултиране.

„Обучението е много полезен опит за нас, черпим информация пряко от хората, които управляват процесите в Мюнхен и вече са извървели пътя до петзвездния рейтинг“, казаха служителите на столичното летище, участвали в тренинга.

„Приятно изненадана съм от силната мотивация на екипа в София, на желанието им да се развиват и това колко добре разбират потребителските нужди. Вярвам в успеха на този проект, защото хората са главния двигател на успеха, а имаме способни и динамични колеги тук“, сподели преподавателят Магдалена Сокол.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE