В условията на Ковид-19: Първият хотелски робот у нас навъртя над 600 км между рецепцията и стаите, за да обслужва гостите си
В условията на Ковид-19: Първият хотелски робот у нас навъртя над 600 км между рецепцията и стаите, за да обслужва гостите си

София. Първият хотелски робот в България вече навъртя над 600 км, за да обслужва гостите си за период от близо 1 година, съобщи за bgtourism.bg управителят на хотел Best Western Premier Sofia Airport Светослав Панев. Миналата есен роботът Roomy бе “назначен” в хотела, а по време на пандемията се оказа отлично решение да се избегне контакта между персонала на хотела и гостите. Роботът е доставял храна, минибар артикули и принадлежности за гостите.

За първи път в България! Хотел „назначи“ робот да обслужва гоститe (снимки+видео)

Днес Best Western Premier Sofia Airport имаше собствен щанд в Robotics Strategy Forum 2020 – хибриден форум по роботика, като пред аудиторията се представи и Roomy. “Изключително вълнуващо е да бъдем част от това иновативно събитие, съчетаващо онлайн дискусии с водещи в бранша експерти и експо зона, показваща трендовете в роботиката и автоматизацията”, сподели Панев. Интересът към роботът е бил голям, добави той.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!

2 години bgtourism.bg – над 2 милиона читатели!

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE