Пътникът на British Airways остана разочарован по време на полета си от Кайро до Лондон. Той е бесен на британските авиолинии, тъй като е платил 3 000 паунда за полети в бизнес класа, а е открил мръсни седалки и коса в храната си по време на полета. Той се казва Нанс и често пътувал. В понеделник той е бил на BA 0154 с партньора си и двама приятели.
За тази сума той е очаквал луксозно преживяване по време на полета, но останал разочарован. Пред Sun Online Travel Нанс сподели: “Беше много, много мръсно по време на полета.”
“Седалките бяха мръсни навсякъде. Имаше коса в храната ми по време на полета. Тоалетните щяха да се разпаднат. WiFi не работи по време на полета, въпреки че бе казано, че е на разположение. Оплаках се на кабинния екипаж, но не направиха нищо”, сподели Нанс.
“За тази сума можеше да пътуваме с авиолиниите на Емирствата и да имаме перфектно преживяване.”, категоричен е пътникът.
След като оплакал в Twitter, от авиокомпанията му каза, че ще разследват проблема, но не може да предложат никаква компенсация.
Говорител на British Airways каза пред Sun Online Travel: “Ние се гордеем с това, че предоставяме висок стандарт на обслужване и приятно преживяване. Ние сме в контакт с нашите клиенти и сме се извинили, че нашите стандарти са паднали под очакванията им по този повод.”
Очакваме вашите добри или лоши сигнали за рубриката ни “Таен гост” – от хотелската стая, самолета, ресторанта, от почивката ви около басейна или на плажа. Можете да изпращате снимки и коментар от вашата ваканция на имейл office@bgtourism.bg.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE