Цените за ранни резервации са по-ниски от всякога. Това заяви за fvw Инго Бурместър, главен изпълнителен директор на DER Touristik Централна Европа.
Франкфурт. DER Touristik има за цел да се възстанови от тазгодишния спад в туристическия бизнес заради пандемията, с по-ниски цени и с повече индивидуални оферти за летния сезон през 2021 г. на фона на несигурната перспектива.
Тази година втората по големина германска туроператорска група се стреми към голям финансов дефицит, след като загуби половината от приходите си поради коронакризата, според главният изпълнителен директор на компанията майка Rewe.
Германският пазар генерира по-голямата част от приходите на туристическата група. За 2021 г. перспективите все още са много неясни с предупреждения за пътуване за много дестинации, промяна на разпоредбите относно тестовете за коронавирус и карантините и общите притеснения на потребителите, които силно потискат търсенето.
В отговор на действителността DER Touristik представи гъвкави условия за пътуване и пакет от мерки, предназначени да успокоят германските клиенти и да стимулират търсенето, адаптирана към променящите се нужди на клиентите.
Туроператорът предлага много гъвкави условия за резервация.
Който резервира почивка за следващото лято (до октомври 2021 г.) до 31 декември тази година, обикновено може да я отмени или да смени резервацията безплатно до 14 дни преди заминаването. В допълнение, има широка гама от отстъпки за ранни резервации, съчетани с общи намаления на цените.
„Цените ни за ранни резервации за 2021 г. са по-ниски от всякога“, заяви Инго Бурместър, главен изпълнителен директор на DER Touristik Central Europe.
“Ниското търсене позволява намалени хотелски (оперативни) разходи и ние предаваме тези намаления изцяло на нашите клиенти”, добави той.
Има намаления на цените с повече от 25% за дестинации като Турция, България, Гърция, Египет, Балеарските острови, Куба и Доминиканската република.
Почивки по-близо до дома?
DER Touristik очаква, че повече клиенти ще искат да отидат на почивка в дестинации по-близо до дома си през следващата година. В отговор на това пакетите на компанията с марки Dertour, ITS и Jahn Reisen увеличиха офертите си за Германия, Австрия и Франция с 10%, а за Полша с 30%. Има още малки семейни хотели, нови обиколки със собствен транспорт и повече речни круизи, с новите кораби Arosa и Plantours в програмата. Включени са и малки групови обиколки в Южна Европа.
В Южна Европа DER Touristik добави 94 нови хотела и разшири програмата си за малки групови обиколки и почивки на къмпинг в отговор на нарастващото търсене.
DER Touristik разшири и хотелското си портфолио с 11 нови или модернизирани собствени марки за следващото лято.
Те включват още седем хотела на Sentido, включително няколко бивши LTI имота, които са ребрандирани като част от включването на LTI в Sentido, който ще има общо 25 брандирани хотела следващото лято. Общо ще има 96 хотела, работещи под една от марките хотели на групата (Sentido, LTI, Calimera, Primasol и Playitas). Групата остава отворена за по-нататъшно разширяване. „Дори и в настоящата трудна среда, ние продължаваме да търсим нови дългосрочни и ценностни партньорства“, заяви Кристиан Градж, управляващ директор на DER Touristik Hotels & Resorts.
Супермаркетите компенсират туристическите загуби
Междувременно германската група за супермаркети и търговци на дребно Rewe потвърди подкрепата си за дъщерното си дружество за туризъм въпреки финансовото въздействие на пандемията тази година. Главният изпълнителен директор на Rewe Group Лионел Суке каза пред германското издание Manager Magazin, че DER Touristik Group ще загуби 3 – 4 милиарда евро приходи през тази година в сравнение с миналогодишната цифра от 6,5 милиарда евро и ще направи трицифрена загуба от евро. Но след като супермаркетите на Rewe се представиха добре тази година, той даде ясно да се разбере: „За цялата група в крайна сметка ще можем напълно да компенсираме въздействието от туристическия бизнес“.
Суке подчерта, че германската група за търговия на дребно не е кандидатствала за държавна помощ тази година и е малко вероятно да се наложи да използва своя „резерв на ликвидност“ от 1 милиард евро, предоставен от нейните банки.
Шефът на Rewe също така поиска от конкурентите TUI и FTI да върнат изцяло държавната си помощ.
“Надявам се много, че нашите конкуренти ще върнат помощта, която са получили изцяло след кризата, и че държавата няма да си затвори очите. Това би било изключително несправедливо”, коментира той.
Най-важните новини от туризма в България тук
Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!