Хамбург. 500 000 допълнителни клиенти през следващия сезон очаква TUI Германия. Това заяви ръководителят на компанията Марек Андришак по време на представянето в Хамбург на лятната програма за 2020 г. на туроператора.

TUI Германия ще разшири хотелския си капацитет на основни дестинации като Майорка, Канарските острови, Гърция и Турция, съобщи fvw. Това ще включва споразумения с бившите партньори на „Thomas Cook“, сред които брандовете Sentido и Cook’s Club, които бяха са познати у нас в „Златни пясъци“ и „Слънчев бряг“.

През следващата година брандът TUI Blue ще се разшири до 100 хотела, преди всичко чрез интегриране и ребрендиране на марките Sensimar и Family Life. 11 нови хотела ще отворят врати. Сред тях е и трети ваканционен клуб под бранда „Робинзон“ на гръцкия остров Крит. Най-добрите семейни хотели ще бъдат брандирани като TUI Kids Clubs, като техният брой ще се увеличи до 40.

От TUI Германия обявиха, че пакетните почивки през следващото лято за Майорка ще са по-евтини, тези за други испански дестинации, ваканциите в Гърция и Италия ще останат на сегашните нива. Лек ръст има на цените на почивките в Турция и Египет. Силно в момента вървят резервациите за Канарите, островите Кабо Верде и Мароко, а за Гърция бе посочено, че има ръст на 3%. TUI ще предложи на своите клиенти още 20 000 различни активности като обиколки и екскурзии, както и билети за събития през Лято 2020 г.