Slide
Slide

София. Бойко Манев ще заеме длъжността Chief People Officer (CPO) в „Самекс“ ЕООД, франчайзии на KFC и Nordsee, съобщиха за Bgtourism.bg от компанията. Самекс е повече от 27 години на пазара в България и притежава 20 ресторанта в цялата страна, по-голямата част от които са в София, два на магистрала Тракия, в Пловдив и Бургас. Освен това компанията управлява и ресторант Nordsee в Мол Сердика.

Бойко Манев притежава над 20 години опит на ръководни позиции в международни компании в туризма и хотелиерството, 3 от които прекарва в САЩ. Работил е за Радисън Блу, Дедеман Хотелс, Сенс Хотел в София.

Бойко Манев: Отговорността на всеки един успешен HR лидер се състои в умението успешно да балансира между интересите на служителите и инвеститора

Манев се присъедини към екипа на компанията през есента на 2019 на длъжност мениджър „Човешки ресурси“, като от декември 2020 до края на 2021 съвместява позицията с длъжността оперативен мениджър, ръководейки пряко екип от 7 човека в двете звена.

Бойко Манев

Основната отговорност на CPO е да създава и управлява стратегически дневен ред за хората, за да отключи ускорен и устойчив растеж на организацията и да предостави точни, креативни и проницателни решения на критични проблеми, свързани с човешките ресурси.

Експертът в областта на човешките ресурси Бойко Манев: Никой успех няма смисъл, ако няма с кого да го споделиш

CPO ще носи отговорността върху екипа по човешки ресурси за ефективно привличане, набиране, обучение, разработване, ангажиране и партньорство с управителя на компанията, ръководителя на оперативен отдел и ръководителите на всички функции чрез изграждане на капацитет на всички нива и подходящи системи и процеси. Целта на ролята е структурирана около стратегическо бизнес/търговско партньорство и изисква многостранен специалист по човешки ресурси, способен да ангажира и да допринесе за широк набор от „бизнес“ предизвикателства, както и да предоставя съвети по най-чистите въпроси от управлението на човешките ресурси.

Очаква се Бойко Манев да изгради култура, която прави работата в KFC истинска разлика за служителите, така че клиентите могат да я усетят във всеки ресторант, всеки ден.

Сподели публикацията