София. Министерството на туризма осъществява интегрирана комуникационна кампания на пазар Турция, съобщават от туристическото ведомство.

Сред турските туристи се наблюдава голям интерес към зимния туризъм – практикуване на зимни спортове (ски, сноуборд), балнео и СПА туризъм, културно-познавателен туризъм в съчетание със city breaks. Наблюдава се интерес към качествената храна.

Туристите от пазар Турция обикновено пътуват до България с автомобил или с автобус, отчасти и със самолет.
Предпочитаните видове места за настаняване са хотелите с 4-ри или 5 звезди.

Комуникационният микс за кампанията на пазар Турция включва реклама в различни медийни канали, сред които:
* рекламна кампания в интернет – социални мрежи и YouTubе;
* външна реклама;
* организиране на журналистическите турове.

Представители на едни от най-популярните медии с туристическа насоченост в Турция, включително и фотограф от турската онлайн медия turizmgunlugu.com, в момента са на посещение в България до 18 юли 2021 г. по покана на Министерство на туризма.

Опознавателният тур акцентира върху красотата на Югозападна България, върху спа курорти и културното наследство на страната ни.
Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegram, TikTok, LinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!