Виена. Въпреки постоянно променящи се ограничения през 2021 г., желанието за пътувания е голямо. Американският новинарски портал Bloomberg и британският “The Independent“, две водещи международни медии, включиха Виена в списъка си с най-добрите туристически дестинации за 2022 г.
Въпреки че пандемичната обстановка продължава да ограничава възможностите за пътуване, надежда за туристическия бранш все пак има. В началото на януари американският новинарски портал Bloomberg посочи Виена като единствената европейска столица сред 25-те най-вълнуващи туристически дестинации в света за 2022 година. Ежегодните съвети за пътуване на Bloomberg са сред най-влиятелните в САЩ. Малко преди това британският онлайн вестник „The Independent“ също класира Виена сред най-добрите глобални градски дестинации за пътуване за 2022 г. Австрийската столица е оценена като културен център на Европа.
Културата и инфраструктурата са най-големите предимства на Виена
Австрийската столица убеди редакторите на Bloomberg като целогодишна дестинация с иновативни хотелски проекти, които допълват имперския чар на града със съвременни акценти и разнообразен културен живот. Кулинарното богатство на Виена, от практическите курсове по сладкарство до класическата култура на виенските кафенета, също помогаза позиционирането на града сред 25-те най-добри туристически дестинации за годината. Подобна е и преценката на “The Independent“, който също отбелязва кулинарното, културно и имперско наследство на града. Вестникът оценява високо новата нощна влакова връзка Виена-Париж. В статия за новите тенденции в пътуванията британският “FinancialTimes” също подчерта изключително добрите железопътните връзки на Виена.
Награди като тези показват, че Виена остава топ дестинация в международен план и не е загубила своята привлекателност въпреки пандемията. Многобройните инициативи на Виенската община за подкрепа на туристическия бизнес са инвестиции в бъдещето, които дават надежда за възстановяването на градския туризъм през тази година, отбелязва заместник-кметът на града Петер Ханке. Целта е да се подаде ръка на туристическия бизнес в града, докато пътуванията по света се възобновят и туристите се върнат – не само във Виена.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE