Slide
Slide

София. Авторитетното немско издание FVW.de организира уебинар, за да представи България като дестинация за здравен и балнео туризъм.
Събитието, в което взеха участие водещи специалисти в областта на туризма и бизнеса е част от последователен проект на Германо-Българската индустриално-търговска камара, подкрепен от Министерство на туризма на Република България и Български съюз по балнеология и СПА туризъм, който успешно позиционира страната ни на германския пазар и дава възможност на туристите от Германия да идват у нас на здравословни почивки чрез немските здравноосигурителни каси.

Тема на уебинарът бе „Ето как България стартира туризма“ и акцентира върху предимството на страната ни с нисък процент заболеваемост от COVID-19, една от първите европейски държави отворила границите си за немски туристи, без карантина, с доверие и грижа за здравето.

България е отдавна утвърдена дестинация за немския турист. Но тя вече не е дестинация, насочена само към почиващите на плажа. Изключително високия клас на предлаганите услуги в балнеолечебния и СПА туризъм, културно-историческото наследство, виненият туризъм, вече я позиционират като целогодишна туристическа дестинация.

Какво се промени в България след кризата, какви са въведените хигиенни и здравни изисквания, къде са най-добрите възможности за почивка и семеен отдих, са само част от темите, засегнати по време на онлайн-дискусията.

„Български съюз по балнеология и СПА туризъм благодари на министъра на туризма г-жа Николина Ангелкова и на главния управител на Германо-Българската индустриално-търговска камара д-р Митко Василев, както и на техните екипи за подкрепата, която оказват на нашата кауза!“, съобщиха от БУБСПА.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията