София. В сряда и четвъртък тази седмица ще се проведе Хотелският виртуален форум който за трети път ще събере собственици и мениджъри на хотели, туроператори, представители на държавната и общинска администрация, фирми-доставчици и др. Участниците ще обсъдят актуалната ситуация в бранша и ще обменят опит и идеи, съобщава организаторът Георги Дучев.

Акцентите в това издание на форума са два – как да провеждаме успешен маркетинг на дестинацията и хотела, както и кои са новите технологии и услуги, които ще помогнат на хотелиерите да се адаптират по-бързо в условията на К-19 и социална дистанция.

Сред гост-лекторите в това издание на събитието са Кийт Дженкинс – основател на водещата международна мрежа от травъл инфлуенсъри iambassador. Кийт ще сподели за някои от успешните кампании за маркетиране на различни дестинации на iambassador, сред които „24 hours in the UK“ и „BlogVille“.

Ули Пилау е сериен предприемач и инвеститор в областта на хотелските технологии и съосновател на платформата apaleo. Той ще сподели опит и идеи, както и ще коментира, кои технологии могат да ускорят адаптацията на хотела в настоящата екстремна ситуация.

В третото издание на Хотелския виртуален форум ще се включат също:

Вато Кафтарадзе – основател и креативен директор на комуникационната агенция Windfor’s. Агенцията е автор и организатор на една от най-успешните кампании за промотиране на Грузия като туристическа дестинация – „6-милионният турист“.
Милена Иванова – собственик и генерален мениджър на „Севтополис Медикъл § Спа“.
Десислава Димитрова – управител на хотелската мениджмънт компания „DES Management“. Наред с други хотели, компанията управлява и „Холидей Парк“ в Златни пясъци, в който са внедрени редица технологични иновации, сред които робот-сервитьор и дигитален рецепционист.
Джон Сийтън – глобален търговски директор на хотелската технологична компания Cendyn.
Димитър Попов – управител на туроператора „Пенгуин Травъл“.
Даниела Стоева – управител на туроператора „Тандем Травел“ и президент на АБТТА.
…и други.

За кого е подходящо да участва в Хотелския виртуален форум:

Собственици и мениджъри на хотели, търговски и маркетинг директори, и други кадри на мениджърски позиции.
Туроператори и туристически агенции.
Фирми-доставчици за хотели.
Журналисти, които се интересуват от тематиката.
Преподаватели по туризъм и представители на академични институции.
Представители на държавната и общинска администрация.

Програма за 15 юли:
10:15 – 11:45: Нови технологии, нови услуги, нов начин на мислене: как да адаптираме хотела към бизнеса след К-19 и социалната дистанция? (на английски)
11:45 – 12:45: Маркетинг на дестинацията: как да привлечем „правилните“ туристи в страната, региона, града, местността и хотела? (на български)

Програма за 16 юли:
18:15 – 19:45: Най-доброто от маркетинга на дестинацията: как да направим дестинацията успешна? (на английски)

Хотелският виртуален форум се организира със съдействието на Karcher, Assa Abloy, BGTOURISM.BG и Bulgarian Association of Hotel Executives.

За участие на 15 юли се регистрирайте тук:
https://zoom.us/webinar/register/4815946163410/WN_PoF9rUKnSNuQmYzrTjzHOA

За участие на 16 юли се регистрирайте тук:
https://zoom.us/webinar/register/9615946162494/WN_T3gHhAGmS-eacHXMA737DQ

Участието във форума е безплатно, след предварителна регистрация.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК