София. Изпълнението на инвестиционния план на концесионера на столичното летище вече е в ход, съобщиха от аеропорта. Поръчки с различен предмет и на различна стойност вече са публично оповестени на новия сайт на летището.

Летище София пита пътниците „Доволни ли сте от обслужването?“

Процедурите за набиране на оферти са част от политиката на „СОФ Кънект“ за прозрачност и открита конкуренция при избор на изпълнители за различните инвестиции в аерогарата. Ремонт на летателното поле, комплексни консултантски услуги по закупуване и изграждане на нова система за управление на багаж, включително изготвяне на техническа спецификация, подготовка на част от площите Терминал 2 за изграждането на нови търговски обекти и доставка на превозни средства (в това число и електрически) са само част от обявените в сайта на летище София поръчки.

Трафикът на летище София бавно се възстановява

Хесус Кабайеро Пинто – изпълнителен директор и председател на УС на SOF Connect/Снимка Личен архив

„Инвестиционната политика на „СОФ Кънект“ е насочена към повишаване на качеството на предлаганите услуги като това ще допринесе за по-доброто пътническо преживяване. Безопасността и обслужване от най-високо ниво са сред нашите приоритети, затова инвестициите в ремонти и нова техника са едни от най-важните“, това каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София.

Сподели публикацията