Slide
Slide
Варна. При голям интерес започнаха Дигиталните маркетинг уикенди! Да си дигитален не означава да имаш инфраструктура и инструменти, а да изградиш и следваш процеси, с чиято помощ да можеш бързо и лесно да отговаряш на потребителските действия.
Днес дигиталната маркетингова агенция Brand Star (с управляващ партньор Десислава Николаева) стартира инициатива за подпомагане на туристическия бранш с идеи за подобряване на дигиталното маркетингово присъствие. Хъб на събитието е новото медийно студио на Икономически университет-Варна. Инициативата е подкрепена от Варненската туристическа камара и Национална информационна агенция Bgtourism.bg. Това е поредно доказателство за добрата работа с бизнеса на Центъра по кариери, предприемачество и маркетинг към ИУ-Варна.
Участници в събитието са над 65 представители на туристическия бранш. В рамките на 2 седмици своя опит с участниците ще споделят 11 топ специалисти в областта на дигиталния маркетинг.
В приветствието си при старта на събитието проф. Евгени Станимиров – ректор на Икономическия университет – Варна, сподели, че C-19 отвори нова страница, на която са записани въпроси, свързани с: нашите уникални предложения към клиентите; степента ни на интеграция с другите пазарни участници; различимостта ни сред останалите; визията ни за бизнесите; треакторията на нашето развитие; способността ни да мислим нетрадиционно …
Тези въпроси могат да ни помогнат да намерим нашата ниша и правилно да таргетираме офертите си, посочи още Станимиров, който пожела успех на форума.

№1! Световните броячи отчитат нови върхови постижения за Bgtourism.bg

„Прекрасно начининание на BrandStar, ИУ-Варна, Варненска туристическа камара и Bgtourism.bg. Участие взеха над 65 фирми от туристическия бранш. Това доказва за пореден път, че нуждата от дигитализация на сектора е голяма и се движим в правилната посока!
Пилотно го излъчихме от новото ни студио.
Предстоят много хубави проекти!
Благодаря на проф. Станимиров, че подкрепи и откри събитието!“, сподели Илин Димитров – председател на Варненската туристическа камара относно началото на Дигиталните маркетинг уикенди.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията