София. Министерството на туризма осъществява интегрирана комуникационна кампания на четирите пазара от Вишеградската четворка. След Полша, през изминалата седмица приключи втори журналистически тур и за пазар Чехия, организиран в периода 31 август – 07 септември 2021 г., с участието на чешки блогъри, влогъри и инфлуенсъри.

През летен сезон 2021 Чехия бе сред водещите пазари, в топ 5, чиито туристи предпочетоха дестинация България.

​Опознавателните турове представят завладяващата красота на българската природа и културно и историческо наследство, както и актуалните мерки, които страната е въвела с цел безопасна и сигурна почивка през 2021 г., като набляга на популярните дестинации за културен, зимен, еко, спа и гурме туризъм в България.

Бяха предвидени посещения в културно-исторически обекти, винени дегустации в традиционни български винарни и редица други атракции.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!