Варна. След успешния старт и интерес към кампанията “Дигитален маркетинг в туризма”, която се проведе тази пролет, предстои и есенно издание, насочено към хотелите “Дигитален маркетинг за хотели”.

Какво трябва да знаем?

Събитието е инициирано от Бранд Стар – агенция за дигитален маркетинг фокусирана в сферата на туризма и се провежда със съдействието на Варненска туристическа камара, Икономически университет Варна, Бургаска регионална туристическа камара и информационна агенция Bgtourism.bg.

Кампанията цели да подпомогне Управители, маркетинг специалисти в туристическия сектор като представя полезна, практична и специализирана информация за дигиталния маркетинг на хотела.

Какво предстои, какво ново, кой ще участва в есенното издание, кога ще се проведат събитията?

На тези въпроси ни отговаря един от организаторите на кампанията – Десислава Николаева от Бранд Стар.

Летищата във Варна и Бургас обявиха зимното си разписание, има планирани над 2 500 полета до 20 дестинации от морската ни столица

„Радваме се, че интересът към кампанията продължава да расте и след нейното провеждане. Това беше и причината да решим да направим едно мини издание през есента.

Ноемврийското издание е насочено главно към хотелите, затова и  кампанията носи името “Дигитален маркетинг за хотели”, споделя Десислава Николаева.

Тя посочва, че са подготвени 3 уебинара. Новото в есенното издание е, че те ще се проведат главно под формата на разговор. Вижте програмата тук: https://www.brandstar.bg/news.php?id=53

Всички, които имат въпроси по темите и към гостите могат да ги изпратят предварително на office@brandstar.bg или на съобщение във Фейсбук страницата: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg, като ние ще ги зададем на участниците.

Първото събитие ще се проведе на 17.11 от 14:00 часа,  от студиото на Икономически университет Варна.

Тема на уебинара ще бъде “Как да увеличим директните резервации на хотела”? Стефан Карапанчев от TravelLine ще ни сподели как да разработим директния канал за продажба  на хотела, какви маркетинг похвати да използваме с, които да увеличим продажбите в хотела. Може ли да ни помогне директният канал за стимулиране на ранни записвания, Last minute предложения, допълнителни услуги, какво ни струва да управляваме директните резервации? И още много други въпроси, свързани с директния канал на продажби, на които  Стефан  ще ни отговори.

10 метода за плащане на директни резервации с TravelLine

На 24.11 отново от 14:00 гостува инфлуенсърът и маркетинг специалист Радостина Христова, която ще сподели своето професионално мнение за партньорството между инфлуенсър и хотел. Какъв е начина на работа между хотел и инфлуенсър, може ли инфлуенсъра да е част от дигиталния маркетинг на хотела, подходящ ли е инфлуенсър маркетинга за различни видове хотели – ваканционни, градски, как да изберем инфлуенсър за хотела ни,какви са ползите за хотела от работата с инфлуенсъри, за какъв тип хотели е подходяща работата с инфлуенсър предстои да разберем в уебинара.

На 29.11 е финалният уебинар за есенното издание, като агенция Бранд Стар ще представи практични идеи и насоки за комуникацията на хотела – преди и след сезона.

В онлайн срещата ще разберете как може да си помогнем преди сезона, какво да подготвим. Съответно след края на сезона – във времето за равносметка и планиране какви са стъпките, които предстоят за дигиталния маркетинг на хотела.

Важно и ново, които всички зрители трябва да знаят е, че могат да задават предварително всички въпроси към участниците в онлайн събитията на office@brandstar.bg или на съобщение на Фейсбук страницата на Бранд Стар.

Регистрирайте се безплатно и гледайте уебинарите тук. Местата са ограничени:

https://zoom.us/webinar/register/1616364296946/WN_a1pp2a65TrqWjGf1HRVSYQ

Пълната програма тук:

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!