Slide
Slide
Google прави основна промяна в начина, по който управлява връзките за резервации на хотели – добавя органичен списък, който позволява на хотелите, онлайн туристическите агенции и други сайтове за резервации да получават видимост безплатно, предоставя по-обширни възможности за резервация за потребителите и потенциално прави Google още повече конкурентен играч в metasearch пространство, съобщава PhocusWire.
Преди тази промяна връзките за хотелски резервации в Google.com/travel бяха платени реклами, класирани по традиционния модел за офериране на рекламодатели.

Как TravelLine развива работата с Metasearch engines в ефективен инструмент за повече директни резервации

От 9 март, когато потребител търси настаняване в определена дестинация и след това кликва върху определен хотел, в модула за резервация – който се появява в раздела „общ преглед“ – ще има два нови органични слота, в допълнение към до четири рекламни карета. Кликването върху раздела „цени“ ще покаже същите (до четири) реклами плюс неограничен брой органични, безплатни връзки за резервация от всички „отговарящи на условията партньори“.
От Google посочват, че всеки хотел или туристическа компания може да участва чрез своя акаунт в Hotel Center.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията