Как TravelLine развива работата с Metasearch engines в ефективен инструмент за повече директни резервации
От 9 март, когато потребител търси настаняване в определена дестинация и след това кликва върху определен хотел, в модула за резервация – който се появява в раздела „общ преглед“ – ще има два нови органични слота, в допълнение към до четири рекламни карета. Кликването върху раздела „цени“ ще покаже същите (до четири) реклами плюс неограничен брой органични, безплатни връзки за резервация от всички „отговарящи на условията партньори“.
От Google посочват, че всеки хотел или туристическа компания може да участва чрез своя акаунт в Hotel Center.
Най-важните новини от туризма в България
Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE