Slide
Slide

Пред bgtourism.bg Ралица Иванова – oсновател и управител на Event Plus BG

– Ралица, платформата EventPlus има амбициозната цел да свърже на едно място организаторите на събития с подходящите за тях партньори. Разкажи ни малко повече за нея.

– Да, Eventplus.bg е първата платформа в България, която свързва всеки, който организира събитие с подходящите партньори, които предлагат зали за ивенти. Потребителите, които най-често ползват платформата са както български, така и международни компании, браншови и неправителствени организации – организатори на събития, но и физически лица по повод своите лични и семейни празници.

От друга страна, платформата предоставя възможности на всеки, който предлага зали за събития – хотели, конферентни центрове, споделени пространства, заведения, да представят своите зали и съпътстващи услуги пред много важна за тях аудитория – организаторите на събития.

Или ако трябва да обобщя, целта на Eventplus.bg е да събере на едно място търсенето и предлагането на услуги в полза на организирането и управлението на събития, да съдейства за развитието на MICE индустрията в страната ни. Да улесни всички участници в процеса, така че резултатът от усилията им да е добре организирано събитие, за кратко време и на по-добра цена.

Платформата предлага на потребителите преди всичко възможността да спестят един от най-ценните ресурси, а именно време – като открият бързо и лесно подходящия партньор спрямо желаните критерии.

– Платформата звучи като много полезен инструмент за всички в този бранш. Как се роди идеята да създадете точно такъв инструмент?

Идеята за платформата се зароди преди три години. Организирането на събития са голяма част от професионалния ми път. Занимавах се с организирането на обучения, различни семинари, конференции и networking събития и се налагаше често да търсим различни доставчици на услуги, като най-често това бяха местата за провеждане на събития.

И за да не търсим всеки път зали за по-малките ни семинари и обучения, наехме две помещения в центъра на София. Близо две години управлявах тези две пространства и съм запозната с целия процес за поддържането на едно такова пространство – комуникация с клиентите, подредба на местата, кетъринг услуги, нужното техническо оборудване. Общо взето – всички особености.

Замислих се, че ако има място където всички тези услуги или поне една голяма част от тях се намират на едно място, ще спести много време и усилия на всички колеги организатори.

Направих проучване и се оказа, че няма точно такъв инструмент и реших да го създам. Обединих всичките си умения и знания, натрупани като организатор на събития и като управител на зали за събития в създаването на платформата Eventplus.bg.

В самото начало усилията ни бяха насочени съм малките и средни фирми, които нямат бюджет за реклама и ресурс да поддържат и оптимизират самостоятелен сайт. Не след дълго интерес към платформата започнаха да проявяват и хотелите, тъй като много от тях разполагат с повече от една зала или заведение за събития, а могат да предложат и комплексни услуги.

-Платформата работи вече три години. Как точно помага на хората, които искат да организират събитие – професионални или лично?

– Да, за тези три години EventPlus.bg се утвърди като ефективна платформа, която улеснява комуникацията между организаторите на събития и доставчиците на услуги и предлага над 300 локации на едно място и други допълващи услуги.

Както вече споменах, основната дейност на платформата е да спестява време и усилия на организаторите на събития.

Едни от най-ценните инструменти на платформата са нейните безплатни филтри за търсене – по местоположение, вид на събитие и неговата категория, начин на подреждане на зала и необходим брой места, брой стаи (за хотелите).

Помага при избора и сравнението на оферти, при изготвяне на бюджет за събития, тъй като голяма част от местата за събития са обявили цените за целодневно наемане на залите им.

Всяка представена зала или услуга разполага с директна форма за контакт, чрез която организатора може да отправи своето запитване и да поиска оферта. Форма, която спестява време, тъй като отива директно към избрания доставчик.

Така клиентите получават и по-ниска цена – някои от партньорите на платформата предоставят допълнителен процент отстъпка, ако се ползва директната им форма за контакт.

Чрез картата по местоположение, ясно се вижда локацията, а чрез street view бързо може да се пренесат в конкретния обект и да го разгледат от вътре. Да изчислят разстоянието и посоката при пътуване.

Искаме постоянно да подобряваме услугата, затова и всеки потребител може да остави отзив и обратна връзка дали е доволен от използваната услуга.

И за финал ще добавя, че често публикуваме полезно съдържание, информация за новостите и тенденциите при организиране на събития, актуални събития. 

– Това е много полезно за организаторите на събития. А какво предлага платформата на собствениците на зали за събития?

– Платформата предоставя на доставчиците на услуги собствено място, където да представят и рекламират бизнеса си по специфичен начин и пред изцяло профилирана аудитория, като това им дава възможност да добавят още един маркетинг канал за развитието на бизнеса си.

Имаме много добри резултати в Google. При органично търсене сред над 1 000 000 търсения сме на първа страница по не малко ключови думи, като например „зали под наем“. Така, чрез нашата оптимизация сме извеждали и партньорите си на първа страница в Google.

Предлагаме на партньорите си много маркетинг инструменти като представяне в социалните мрежи, реклама на техните оферти и събития, ПР материали и много други.

– Този месец платформата Eventplus.bg има рожден ден? Имате ли специални оферти към партньорите си?

– Бихме планирали страхотен рожден ден, но за съжаление сегашната обстановка не ни позволи да направим събитие. Нашите клиенти са и сред най-засегнатите индустрии от извънредното положение.

Организаторите на събития използват платформата напълно безплатно. За тях подготвяме много полезна информация, така че ги приканваме да се абонират за нашия бюлетин –  http://eepurl.com/gTLEv1, за да в час с всички новини, нови пространства за събития, оферти.

За партньорите ни – собственици/управители на хотели и зали имаме предложение – 9 месеца абонамент на цената на 12 месеца.

А първите 10 заявили участие, ще получат подарък – рекламен банер на начална страница.

Въвеждаме и базов пакет на представяне на една зала на цена само 5,75лв. на месец, за да дадем възможност на всеки да стане наш партньор и да се възползва от предимствата на платформата. Имаме още варианти за отложено и разсрочено плащане.

Повече информация за партньорската ни програма ще намерите на страницата ни за партньори https://eventplus.bg/partniori/ или ни пишете на info@eventplus.bg

– И за финал – какви са бъдещите ви намерения?

-EventPlus продължава да се развива. Планирали сме обновяване на функционалностите на сайта  за още по-добро и по-лесно потребителско преживяване. Непрестанно разширяваме медийната си партньорска мрежи и много други услуги, за които нямаме търпение да се реализират и улеснят работата на все повече колеги организатори.

Дръжте ни под око! Няма да спрем да търсим и да намираме начин за правим връзката между търсено и предлагането на услуги в бранша все по-бърза, лесна и успешна.

#ЗаедноМожемПовече

Разговаря Руслан Йорданов

 

Oфициалния туристически портал – https://bulgariatravel.org/

Facebook – Bulgaria Travel

Instagram – bulgariatravelorg

YouTube – Bulgaria Travel

БУБСПА – https://www.bubspa.org

ИАНМСП – https://www.sme.government.bg

Сподели публикацията