В световен мащаб туристите все повече предпочитат да си вземат за спомен хотелската козметика вместо магнитче за хладилник

Кремена Карауланова e собственик на една от водещите компании за хотелска козметика в България, която бързо се утвърди в туристическия бранш с това, че продуктите придават завършен детайл на престоя на госта.

Кремена Карауланова – собственик на LAREN

Днес с основателката на LAREN – официален вносител на италианските хотелски продукти La Bottega, разговаряме относно тънкостите на световните вериги, навлизането на персонализираните продукти у нас, както и за туристите, които все повече започват в своите отзиви да споделят в онлайн платформите и за козметиката в хотела си.

Здравей, Кремена! Като част от La Bottega, сподели ни какви тънкости използват световните вериги за създаването на имиджа си?
Често съветвам клиентите си да не забравят за малките детайли покрай цялостната организация, особено преди сезон. Неприятните миризми или липсата на миризми може да провали цялото старание на хотелиерите откъм интерор и обслужване.
Големите вериги използват отличителни аромати, чрез които да създадат емоционална връзка с гостите си още с пристигането в хотела. Всички например си спомняме аромат на любим човек, любимо място, събитие и др.


Моят съвет е да не се опитват да имитират, а да заложат на аромати, които да отразят техния личен почерк, тяхното усещане за хотела.

Ароматите, които предлагаме са на някои от най-добрите парфюмни компании в света.

Пълноценна почивка – шампанско и White Zebra от Roberto Cavalli в петзвездния Фламинго гранд в комплекс Албена.

Те са дифузерни – в елегантни стъкленици, както и спрейове за въздух и текстил.

Разликата е там, че те нe са „плоски” аромати, а имат парфюмна структура, което означава, че аромата се променя. Това е плюс, тъй като след 20-тата минута, ние хората спираме да усещаме миризми.
Има и други допълнителни удобства – спрейове за възглавници, ароматизатори за гардероб, “welcome gifts”, персонализирани картички и др.


– Как хотелиерите да извлекат по-голяма полза от престоя на гостите си?
Освен хотелската козметика, консумативите и текстила ние имаме и много решения за ratail market в хотела и СПА центъра.

Има начин, по които да се спечели вниманието на госта, така че и хотелиерите да спечелят от удовлетворението им.

Търси се така нареченият „сувенир ефект”. Или по друг начин казано – нещо, което гостът на хотела да си купи, за да удължи спомена от приятната почивка. В световен мащаб обаче това отдавна не означава магнитче за хладилник.

Консултирам клиентите си индивидуално, спрямо техните туристи.
Жените например са най-взискателните, но и най-големите потребители. Затова предлагаме луксозни кремове за тяло, душ-гелове, кремове за ръце, свещи , както и детски продукти.

Имате ли и стандартни, персонализирани продукти, достъпни ли са?
Много често ми се налага да обясня защо това, което за един хотел е добро, за друг не е. Предвид пазара в България

ние имаме продукти за абсолютно всеки клас и тип хотели, за всеки гост, за да остане доволен от престоя си.

Произвеждаме козметика и консумативи с лого на хотела, но предпочитаме да следваме световните тенденции, като ги прилагаме по достъпен начин и тук.
Какви са отзивите на туристите за вашите продукти?
Засега срещаме много положителни отзиви, дори имаме няколко случая, при които гост поставя оценка в букинг и като коментар пише, че шампоана и балсама за коса са страхотни. Това е нашето признание и цел – да помогнем на хотелиерите да създадат пълноценен престой.

Разговаря Руслан Йорданов

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК