Slide
Slide

Бургас. Бургас е носител на голямата награда за туризъм през 2020 г. „Дестинация на годината“ на списание Destinations – ultimate guide for your holiday и Национална информационна агенция bgtourism.bg. Принос за отличието имат различните тематичните уикенди, които морският град реализира през 2020 г. и привлече вниманието и избора на хиляди туристи да преоткрият Бургас и региона за своята почивка. Екипът на община Бургас реализира интересна и иновативна рекламна кампания.

Първите годишни туристически награди на списанието и онлайн платформата за туризъм включват общо 8 категории.  

„С премиерата на най-новото и специализирано списание за туризъм у нас започваме с голяма отговорност и инициативата да награждаваме отличниците в туризма. Всеки ден ние сме в контакт с всички сектори в туристическата индустрия и виждаме усилията, които се полагат. Имаме образованието и опита в туризма и журналистиката.

Нашата селекция от победители за 2020 г. е пример за професионализъм и представлява най-доброто от българската и международна туристическа индустрия в страната ни.

Отличията имат двойно по-голяма тежест, защото в една от най-трудните в историята на световния туризъм година носителите на големите награди в отделните категории показаха хоризонта, който трябва да следваме – да не правим компромис с професионализма, да продължаваме да работим със страст, да имаме индивидуално отношение към потребителите, да се усъвършенстваме и да бъдем иновативни“, заяви собственикът на специализираните медии за туризъм Руслан Йорданов.

Разгледайте списание Destinations – ultimate guide for your holiday

Наградата за личност на годината в Годишните награди за туризъм на списание Destinations – ultimate guide for your holiday и национална информационна агенция bgtourism.bg отива в ръцете на генералния мениджър на Гранд хотел Милениум Жулиета Серафимова, която е отличена заради последователната си и успешна политика в сферата на туризма, и с новоткрития петзвезден хотел в София – един от най-мащабните проекти на Балканите. За пореден път тя доказа своя висок професионализъм в света не само на туризма, но и на бизнеса, който все още е под хегемонията на мъжете.

Българският съюз по балнеология и СПА туризъм реализира събития, изпълнение със стойностно съдържание, и доказа, че може да бъде истински мост между държавата, бизнеса и потребителите. В лицето на организацията държавата има експерти, които имат национално и отговорно поведение, което задава хоризонтите за развитието на здравния туризъм.

Авиокомпанията Wizz Air продължи да открива бази в България, нови работни места и най-важното – нови дестинации, които дават повече възможности, както за пътешествениците, така и за бизнеса. Нискотарифната компания увеличи своя пазарен дял на 27%. В продажба са общо 57 маршрута от България, като въпреки тежката година, са превозени над 1,6 милиона пътници. Отличието за Wizz Air е и за високия професионализъм в сферата на маркетинга в България.

Близо 1,6 милиона души са пътували от и до България с Wizz Air през 2020 г., у нас авиокомпанията вече има 27% пазарен дял

26 години световен професионализъм! Тез Тур доказа, че е истински приятел на българския турист и му предоставя едни от най-добрите предложения за ваканция за вътрешен и международен туризъм. Компанията Тез Тур България получава приза и за силното си рекламно и маркетингово присъствие в дигиталния свят, чрез който достига бързо и професионално до своите клиенти.

В първите дни на световната пандемия Riu Hotels & Resorts зададоха високите нива на качество и професионализъм, бяха новатори и пример за много хотелиери с въвеждането на мерки за безопасно посрещане и обслужване на гостите, които днес са неизменна част в областта на настаняването не само в България, но и по света. У нас хотелите от групата на Riu Hotels & Resorts това лято бяха преоткрити от българските туристи.

Замъкът „Влюбен във вятъра“ в Равадиново е не само реализирана мечта на собственика, но и ежегодно е като магнит за хиляди български и чужди туристи. Туристическата забележителност днес се радва на огромен интерес сред туристите, както и на признанието на авторитетни организации от цял свят.

Ресторантьори и хотелиери от България, Русия, Украйна и Турция обединиха усилия, за да представят значението на регионалната кухня и предимствата на Черноморската кухня. Направиха истинска селекция от вкусове и аромати на крайбрежни ястия, която да отличи региона и да впечатли гостите. Black Sea Cuisine получава наградата в категория “Кулинария и заведения”.

България пуска на всичките си граници полезна брошура за Ковид-19 на 9 езика

„България има своите добри примери в туризма и тепърва очаквам да бъде преоткривана като дестинация. Има много обекти и личности, които работят отговорно и професионално. Днес те са истински лидери, които създават отборен микроклимат и шампионски дух. Те са достоен представител на българския туризъм. Нашата мисия е да ги показваме, а българските туристи да бъдат информирани“, посочва Руслан Йорданов.

Годишни награди за туризъм на списание Destinations – ultimate guide for your holiday и национална информационна агенция bgtourism.bg

Дестинация на годината
Бургас

Личност на годината в туризма
Жулиета Серафимова

Организация на годината
Български съюз по балнеология и СПА туризъм

Авиокомпания на годината
Wizz Air

Туроператор на годината
Тез Тур България

Хотели и курорти
Riu Hotels & Resorts

Туристическа забележителност
Замъкът „Влюбен във вятъра“, Равадиново

Кулинария и Заведения
Black Sea Cuisine

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията