Бургас. Румънски инфлуенсъри посетиха едни от най-красивите забележителности в Бургас и региона, съобщиха от Бургаска регионална туристическа камара.

„След участие на членове на камарата на борсата в Румъния и задълбочено проучване на този пазар, стигнахме до заключение, че туристически район Бургас е слабо познат, но в същото време е привлекателен за румънските туристи.
Последните години се доказа, че най-бързият ефект за привличане на туристи е чрез дигитален маркетинг и Управителния съвет на Бургаска регионална туристическа камара, със съдействието на „ДЕС Мениджмънт” ООД, осъществиха контакт с десет от най-популярните блогъри и инфлуенсъри в Румъния“, споделиха от БРТК.

Созопол открива летния сезон на 10 юни с огнено шоу и музика

„С цел популяризиране на туристически район Бургас, беше изготвена атрактивна програма, която обхвана различни интереси, за да могат участниците в нея да предадат своите преживявания по най-интригуващия начин.
Известните румънски инфлуенсъри имаха възможност да посетят популярни туристически обекти и атракциони в региона, да се запознаят със спецификите на Черноморската кухня, както и възможностите за СПА и уелнес туризъм“, допълниха от Камарата.

Официално откриха сезона на остров „Св. Анастасия” с вкусни миди на тенекия и хубава музика (снимки)

В 5-дневната обиколка – от 1 до 5 юни, са били включени остров Св. Анастасия, рибарско селище Ченгене скеле, замъкът „Влюбен във вятъра” в с. Равадиново, Куполна гробница – Поморие, манастир Св. Георги, Музей на солта, яхтено пристанище Марина Диневи – Свети Влас , музеи и църкви в Поморие, Созопол и Несебър, аквапарк и нощни заведения в Слънчев бряг, дегустация на български вина.

„Предоставихме възможността потенциалните туристи, чрез предаване на живо от страна на инфлуенсърите, да се докоснат и до нестинарството, да се насладят на изложбата „Моята България -2022 – от Месамбрия до Несебър” на захарни фигури и да се потопят в специфичната атмосфера на старинните ни градове“, споделиха от бургаската туристическа организация.

В Несебър се проведе захарна изложба на арт декоратори “Моята България”

„Смело и категорично можем да кажем, че тези от тях, които за пръв път посещаваха нашия регион, останаха очаровани от природните дадености, историческото наследство, културното богатството и разнообразието на туристическия ни продукт.
Съдържанието, което инфлуенсърите публикуваха по време на своята обиколка в район Бургас, веднага провокира интерес, положителни коментари и отзиви от страна на техните последователи в социалните мрежи и медии, което беше и една от основните цели на организирания рекламен тур. Само за един ден някой от тях надхвърлиха 100 000 гледания, стотици лайкове и конкретни въпроси относно възможността за почивка в Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Бургас и Созопол“, разказаха от БРТК.

От БРТК посочиха, че много обекти останаха извън програмата, но допълнително блогърите ще получат информация, която да споделят със своите фенове.
От УС на БРТК изказват благодарности за съдействието на Община Бургас, Община Поморие, Община Созопол и Община Несебър.

„Благодарим и на своите членове за тяхното гостоприемство и високото качество на предлагания продукт, както и на г-н Тодор Камарашев – управител на „Теди Кам” ЕООД (един от най-големите туроператори в региона) за предоставения транспорт и обслужване по време на цялата обиколка.


Бургаска регионална туристическа камара за пореден път доказва, че с добра организация и общи усилия, може да се допренесе за популяризирането на региона като туристическа дестинация на международния пазар.

Сподели публикацията

Семеен хотел и вили в алпийски стил в Паничище | 103 Alpine Нов СПА хотел в Сапарева Баня | 103° Hotel & SPA