Какво търсите в хотелския интериор? Успокояваща цветова схема? Чисти бели чаршафи? Или какво да кажем за тапети, украсени с колбаси, възглавнички с форма на братвурст и колбаси, които висят от куките на стената?

Добре дошли в нощувка и закуска Boebel Bratwurst, в малкото село Ритерсбах, близо до Нюрнберг, Германия, което претендира, че е първият хотел окрасен с наденички в света. Собственикът Клаус Бойбъл запозна CNN Travel с вътрешността и външността на необичайната си страноприемница.
48-годишният Бойбъл е немски месар от четвърто поколение, а хотелът с колбаси е в непосредствена близост до месарницата на семейството му, в преустроена плевня. Бойбъл живее в съседство, със съпругата си и с две дъщери – и казва, че е решил да отвори седем-стайния хотел в чест на любимото си немско ястие.
„Обичам да обикалям света – и когато пътувам по света, обичам различни храни, култура на хранене“, казва Бойбъл на CNN Travel. И си помислих: „Защо само в чужбина? Направих място, където хората се срещат в Бавария в моя дом и ядат типична храна и се свързват заедно. „
Но как стана тази всеобхватна тема? Какво подтикна „кошмарния“ тапет с наденица?
„Проектирах този хотел“ – казва Бойбъл. „Бих искал нещо подобно, когато съм на почивка. Харесвам не само един нормален хотел с бели стени, вода и електричество. Харесвам специалните преживявания, приятен хотел с дизайнерски стил.“
„Това не е замък, не е туристически обект – но има хотел“, казва той. „Искам да доведа туристи от цял свят до Ритърсбах, моето родно село.“
Нощувка и закуска на Boebel Bratwurst е открит през септември 2018 г. и Бойбъл казва, че вече има туристи от цял свят, които посещават хотелът. „През първите четири месеца имам хора от Китай, Япония, Нигерия, Франция, Италия, Швеция и Испания“, казва той.
„Очевидно повечето от гостите си резервираха, след като видяха снимки на хотела онлайн“. Бойбъл споделя, че никога не е имал гости,които да бъдат разочаровани или разстроени от декора: „Хората, които не се радват на това, не си запазват стая“, казва Бойбъл.
В хотела няма просто „декоративни“ колбаси – има и много братвурст, за да ядене също. В ресторанта на място гостите могат да се насладят на специалните колбаси на Бойбъл. „Наричах го „Wurst-arant“- защото в този ресторант сервирам само братвурст в много различни стилове“, казва хотелиерът.
„Сервирам не пържоли с лук – аз сервирам братвурст с лук. Сервирам не немския шницел, а братвурст шницел. Аз обслужвам много различни стилове от братвурст с чили, с хрян или с шоколад или кафе вътре.“ Бойбъл казва, че не се тревожи за това, че бизнесът му ще бъде повлиян от общото движение към вегетарианството. От една страна, той казва, че в по-малките села в Германия храненето с месо остава норма. Плюс – въпреки крайността на дизайна на хотела – основното му послание, като месар, е качеството над количеството.
„Нямам никакви проблеми с хората, които ядат по-малко месо, ако го купуват в местни месарници, а не в големи супермаркети“, казва той.
Въпреки световната преса и интереса на туристите от цял свят, Бойбъл няма интерес да разширява бизнеса си или франчайзинга. „Искам да бъда собственик, който разговаря с гостите си, а не само с оператора, който иска да печели пари“, казва той. Освен това той е доволен от текущата си постройка. „Ако седемте стаи са напълно резервирани, аз печеля достатъчно пари. Не мога да ям повече от два колбаса всеки обяд или вечеря, дори ако имам двойно или повече легла. За мен не е по-добър живот, ако имам повече легла.“

Превод Диана Михайлова, BGtourism.BG