Slide
Slide

Варна. В събота – 6 март, предстои предпоследният уебинар от инициативата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“, съобщи организаторът Десислава Николаева.
Темата отново е много добре подбрана и насочена към дигиталния маркетинг в туристическата индустрия.
Маркетинг мениджърът Християна Петкова от агенция Seomax ще сподели как да използваме платформата Google Ads.

Важни акценти, за които гост лекторът ще говори са:
• Създаване на цели и проследяване на резултатите от кампаниите
• Методи за офериране според целите на бизнеса
• Кампании в мрежата на търсене
• YouTube кампании за обхват и ангажиране на потребителите
• Ремаркетинг кампании, за повторно облъчване на потребителите с конкретна оферта

Уебинарът може да гледате на живо във Фейсбук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg
Или в специално създадения YouTube канал https://www.youtube.com/channel/UCjsLb5OqiV0I8-uPh0w0cxw за поредицата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ – където може да гледате и предишните уебинари от туристическата кампания.

В неделя 07.03, инициативата ще завърши с презентацията на Деян Недялков – управител на Photoschool.bg, който ще говори за изображенията и тяхното значение в туризма.
Не пропускайте безплатните предстоящи събития, които агенция за дигитален маркетинг Бранд Стар организира в съвместно партньорство с Национална информационна агенция Bgtourism.bg.

Изполвайте уикенда като развитие и възможност за дигиталния маркетинг във вашия бранш.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията