Блогът Exploring beyond Sofia представлява виртуално място, чрез което всеки може да „посети“ далечни или родни дестинации. Авторът, Дарио по интересен и атрактивен начин провокира любопитството на своите последователи.
Slide
Slide

София. Родни блогъри ще рекламират България като туристическа дестинация. С тях се срещна министъра на туризма Николина Ангелкова, за да обсъди възможности за популяризирането на страната ни.

„Познавате отлично красотите на страната ни, знаете интересите на Вашите последователи и читатели и заедно можем да им предложим ново, различно съдържание, обърна се министърът към събеседниците си. Тя представи разработените от Министерството на туризма общо 27 дестинации разделени в три тематични области- културно-исторически, винени и спа дестинации, които биха били отправна точка за бъдеща съвместна инициатива“, заяви Ангелкова на срещата си с блогърите.

Тя поясни, че основната цел е Министерството на туризма и блогърите да имат целогодишно сътрудничество, фокусирано върху летния, зимния ,балнео, спа, винения и културно- историческия туризъм. Разчитаме на Вашите послания и  индивидуалност, така че да се фокусираме върху дигиталния маркетинг в различните му аспекти, каза министър Ангелкова.

Присъстващите блогъри изразиха удовлетворение, че Министерството на туризма  се обръща към тях и приветстваха факта, че ведомството е отворено за работа с блогъри, които биха могли да допринесат за популяризирането на дестинация България. Те откроиха важността да застанат зад общо послание и цел, така че да се постигне по-голям ефект и бяха категорични, че България има много какво да покаже- и сред известните ни морски и зимни курорти, както и много малко познати дори за българите места. Те се ангажираха да представят свои предложения за бъдещи инициативи, които да бъдат обсъдени на следващите планирани срещи.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията