Варна. След въвеждането на “ултра ол инклузив” и “хотел само за възрастни” на българския пазар, Грифид хотели отвориха и изцяло реновирания в курорта „Златни пясъци“ Вистамар – продукт базиран на последните тенденции в туризма, какъвто се предлага във висококатегорийни и водещи брандове по света.

Първите гости бяха впечатлени от стила и уюта на Вистамар

Дизайнът, освен различен и изключително модерен, е с идеята да се принесе природата в урбанизирана зона.

Особено интересент факт е и, че част от интериора и екстериора разказват за българската култура и принадлежност.

Гостите ще могат да се насладят на симбиозата между интериорни акценти и натурални материали, които са заложени в целия хотел, като най- впечатляващо е творческото решение за лобито.

В него са създадени различни кътове, които освен чувсто за уют и комфорт, са предназначени за мултифункционално ползване- а ла картни зони за хранене, кафетария, социална маса и други.

Кулинарията, която е основен фокус в 24-часовият ол инклузив, е изцяло продукт на готварската школа на веригата- Грифид Шефс.

От тази година в екипа са привлечени и турски специалисти от най-добрите хотели, които с майстоството си и в сладкарството и производството на хлебни изделия, ще могат да се „развихрят“ в собствените цехове на Грифид.

Друга голяма иновация за туристическото предлагане е и представянето на концепцията „Семеен хотел с ексклузивни зони за възрастни“, като част от нея са новия тип „ ГРИФИД Коцептни стаи“.

Те се предлагат като по-висок клас настаняване само за възрастни с включени ексклузивни услуги както в самите стаи, така и в специално отделени места.

Най-привлекателната част от този продукт е обособения 12-ти етаж на хотела- уникално преживяване с впечатляващи гледки от инфинити басейн и чувството да се насладиш на премиум обслужване в бар и ресторант точно под небето.

Вистамар ще бъде не само семеен хотел на брега на морето, а и такъв идеален за тези, които предпочитат уединението на хотелите само за възрастни.

Става горещо! Лятото идва с Модна фиеста