Wizz Air разкрива топ 5 съвета за безгрижно семейно пътуване
Wizz Air разкрива топ 5 съвета за безгрижно семейно пътуване
Slide
Slide
Slide
Slide

От компанията искрено се извиняват за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432

София. Авиокомпанията, причинила неудобство на пътниците си, излезе с официална позиция, след като 10 души се барикадираха в самолет, съобщи Блиц.

“Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент”, посочват от компанията.

“Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета”, добавят от Wizz Air.

Пътници се барикадираха в самолет, кацнал във Варна, вместо в София (видео)

Припомняме, че пътници се барикадираха в самолет, кацнал във Варна вместо в София. Сагата започнала още в Абу Даби, откъдето самолетът излетял с близо 3 часа закъснение.

Сподели публикацията