Wizz Air отчита силен ръст на приходите си през първата половина на финансовата година
Wizz Air отчита силен ръст на приходите си през първата половина на финансовата година
Slide
Slide
Slide
Slide

От компанията искрено се извиняват за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432

София. Авиокомпанията, причинила неудобство на пътниците си, излезе с официална позиция, след като 10 души се барикадираха в самолет, съобщи Блиц.

“Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент”, посочват от компанията.

“Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета”, добавят от Wizz Air.

Пътници се барикадираха в самолет, кацнал във Варна, вместо в София (видео)

Припомняме, че пътници се барикадираха в самолет, кацнал във Варна вместо в София. Сагата започнала още в Абу Даби, откъдето самолетът излетял с близо 3 часа закъснение.

Сподели публикацията