* Само шест месеца след старта на програмата Customer FirstCompass, Wizz Air отбеляза най-успешното си лято досега, реализирайки среден процент на изпълнени полети от 99.5% и увеличавайки флотилията си до 249 самолета.
* Авиокомпанията обяви 10 000 нови годишни абонамента AllYou Can Fly, като цените започват от 499.
София. Wizz Air, една от водещите авиокомпании в България, представи резултатите от първите шест месеца на своя план за трансформация Customer FirstCompass, оценен на 14 млрд. евро. Инициативата поставя клиентите в основата на всички дейности на авиокомпанията, като за този период тя демонстрира значителен напредък в обслужването на клиентите си, отчитайки 10% подобрение в цялостното им удовлетворение.

Този ключов успех идва след най-успешния летен сезон в историята на Wizz Air, като през 2025 г. точността на полетите се е подобрила с близо 22%, а средният процент на изпълнени полети е 99.5%, независимо че е осъществила 7% повече полети спрямо 2024 г., достигайки до 1000 полета на ден в пиковите летни месеци. Постижението се дължи напостоянните инвестиции на авиокомпанията в интеграция на нови технологии и изкуствен интелект, използвани в оперативния контролен център, пилотската кабина и при обслужването на клиенти с цел оптимизиране на дейностите игарантиране на бързо вземане на решения по време на непредвидени ситуации.

Wizz Air подкрепи усилията си и с инвестиции в наземните операции, като ангажира допълнителен персонал на най-натоварените летища от мрежата си, за да подобри съдействието за пътниците и да ускори обслужването на самолетите между полетите. Така за шестте месеца времето за наземно обслужване беше съкратено с 34%.

Ръст на пътниците, маршрутите и флотилията

Като част от инвестицията си, Wizz Air продължава да добавя нови самолети към флотилията си и ще достигне прага от 250 самолета през ноември 2025 г.

Успоредно с това авиокомпанията продължава да инвестира в технологии, които позволяват устойчив растеж и намаляване на въглеродните емисии. Със средна възраст на самолетите отедва 4,6 години, Wizz Air оперира с една от най-младите флотилии в индустрията и е сред авиокомпаниите в Европа с най-нисък показател на емисии на пътникокилометър.

Над 70% от флота се състои от най-новото поколение самолети Airbus A321neo, които осигуряват до 20% по-нисък разход на гориво, по-малко емисии и по-ниски нива на шум в сравнение с предишните модели. Благодарение на това Wizz Air постига стабилен напредък по своята пътна карта за нетни нулеви емисии и следва целта си да постигне нулеви нетни емисии до 2050 г.

През последните шест месеца Wizz Air откри нови бази в Букурещ (Бъняса), Братислава, Варшава (Модлин), Ереван иПодгорица, както и стартира 250 нови маршрута.

Авиокомпанията също така значително подобри комуникацията с пътниците си, като обнови своя Помощен център, въведе нови функции като My Journey и усъвършенства своя чатбот с изкуствен интелект Amelia, който осигурява навременна информация за резервации и промени. В резултат на това Wizz Air отбеляза 5% годишен ръст в удовлетвореността на клиентите при управление на ситуации с промени или нарушения в полетите.

All You Can Fly – трета вълна

Wizz Air обяви третата вълна на своята абонаментна програмаAll You Can Fly, която предлага неограничен брой полети срещу годишна такса от €499. Общо 10 000 членства ще бъдат достъпни за клиенти в 34 държави, включително България, като абонатите ще могат да летят свободно из цялата мрежа на авиокомпанията на фиксирана годишна цена, заплащайки само €9,99 резервационна такса за билет.

Пускането на третата фаза идва в резултат на огромния интерес и търсене на програмата до момента, като от нейното въвеждане миналата година, абонатите са пътували средно по девет пъти годишно.

По време на специалното събитие в Лондон, Майкъл Делехант, главен търговски и оперативен директор на Wizz Air, коментира: Изключително сме горди с резултатите, които постигнахме след старта на програмата Customer First Compass. Въпреки предизвикателната икономическа среда и покачващите се цени, ние продължаваме да предоставяме достъпни възможности за пътуване, предлагайки на клиентите възможността да пътуват на цената на един чифт маратонки.

Това отразява нашата амбиция да предефинираме значението на нискотарифното пътуване. Вярваме, че достъпните цени трябва да бъдат съчетани с висококачествени операции и обслужване на клиенти, и ние го постигаме. Това лято беше най-успешното в историята ни, със значителни подобрения в точността на полетите, процента на изпълнение и времето за обслужване на самолетите, като същевременно достигнахме прага от 1000 полета на ден.

Ние не просто правим подобрения, а отиваме по-далеч и разширяваме предимствата за клиентите си. Само презпоследните шест месеца въведохме 250 нови маршрута и стартирахме редица вълнуващи нови продукти, които вече преобразяват клиентското изживяване. Докато навлизаме в следващата фаза на това пътешествие, ще продължим да бъдем иновативни и да откриваме нови начини за осигуряване на възможно най-доброто преживяване при летене. Lets WIZZ!, допълни още той.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени