София. Wizz Air, най-екологично устойчивата авиокомпания в региона на Европа, Близкия изток и Африка*, обяви старта на „My Journey“ – нова усъвършенствана функция в мобилното приложение на Wizz Air, създадена да трансформира начина, по който пътниците проследяват и управляват своите полети лесно през мобилните си устройства.
Очаква се общият въздушен трафик това лято да надвиши с 5% нивата от 2024 г., като вече е надминал нивата отпреди COVID пандемията**. В комбинация с недостига на капацитет за контрол на въздушното движение в някоичасти на Европа и очакваните сериозни метеорологични условия на континента, пътниците могат да се сблъскат с нарушения в разписанията на полетите, които са извън контрола на авиокомпанията.
Функцията „My Journey“ дава на пътниците пълен контрол по време на пътуване и при неочаквани ситуации, като предоставя съдействие и предимства директно на техните телефони. Освен че продължават да получават актуализации чрез няколко канала (телефонни обаждания, SMS, имейли), пътниците вече могат да следят всичко на едно място – на своя смартфон:
Това означава по-бързи решения, по-малко несигурност и повече спокойствие – особено в стресови ситуации.
„Не става въпрос само за летене, а за усещането, че контролът е във вашите ръце, дори в най-досадните моменти“, каза Богларка Спак, директор „Обслужване на клиенти“ в Wizz Air. „My Journey“ е решението за нашите пътници – осигурява им контрол над пътуването им, независимо какво се случва. С тази функция предоставяме на клиентите си инструменти в реално време, с които те могат сами да управляват своето пътуване според собствените си нужди. Това е още една стъпка към ангажиментите ни в рамките на инициативата Customer First Compass. Вярваме, че стартирането ѝ точно в разгара на летния сезон, когато повече полети се влияят от метеорологични и оперативни фактори, ще помогне на клиентите ни да се ориентират по-лесно и да пестят време и енергия по време на пътуването си.“
С над 35 милиона изтегляния на мобилното приложение на Wizz Air в платформите на Apple, Google и Huawei, тази актуализация се очаква значително да подобри изживяването на пътниците. Всеки, който е изтеглил приложението и е влязъл в акаунта си, ще получи нововъведенията на предпочитания от него език.
Функцията „My Journey“ ще бъде въведена поетапно, започвайки от днес, и цели да подобри преживяването на летището, да подпомогне цялото пътуване и да бъдеполезна както за редовните пътници, така и за тези, които летят с Wizz Air за първи път.
Основана на четири ключови стълба – Продукт, Цена, Обслужване и Комуникация, инициативата Customer First Compass очертава бъдещата посока на развитие на Wizz Air и обновения ангажимент към клиентите – от инвестирането в най-съвременни технологии, през подобряване на надеждността до осигуряване на още по-добра поддръжка за клиентите. Трансформацията бележи съществена промяна в начина, по който авиокомпанията обслужва своите клиенти. През следващите три години авиокомпанията ще инвестира 14 милиарда евро, за да подобри всяка точка на контакт с клиентите, за да гарантира, че точността, достъпността, иновациите и обслужването оформят всяко пътуване. В рамките на стълба „Комуникация“ компанията се ангажира да държи пътниците информирани на всеки етап от тяхното пътуване, защото всяко съобщение има значение, независимо дали става дума за статус на полета, промяна в политиката на авиокомпанията или бързи и прозрачни решения при всякакви ситуации.
*Според CAPA – Centre for Aviation Awards for Excellence 2022-2024, която сравнява данните за интензитета на емисиите на световните авиокомпании и определя Wizz Air като авиокомпанията с най-ниски емисии на CO2 на РКК в сравнение с други световни и европейски авиокомпании.
**Според Eurocontrol – Въздушният трафик в европейската мрежа през лятото на 2025 г.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE
|
ПРЕОТКРИЙ СВЕТА |