Slide
Slide
Slide
Slide

София. TBO.com, водеща глобална платформа за дистрибуция на пътувания, има удоволствието да обяви назначаването на г-н Херардо Дел Рио за президент на своя международен бизнес, за да стимулира глобалния растеж и да изведе компанията към следващата фаза от нейната еволюция.

С над 20 години опит в секторите на хотелиерството, пътуванията и консултирането, Херардо носи богат опит в глобалния мениджмънт, финанси и бизнес развитие в ролята. Кариерата на Херардо, обхващаща Америка, Европа и Азиатско-тихоокеанския регион, го е снабдила с безценни мултикултурни прозрения и дълбоко разбиране на разнообразните световни пазари. В своята блестяща кариера от над 2 десетилетия Херардо е работил с някои от големите компании, включително Melia Hotels, Hotelbeds (сега HBX) и DidaTravel, обслужващи различни качества и географски райони.

Херардо Дел
Рио

Относно новото назначение, г-н Гаурав Бхатнагар, съвместен управляващ директор и съосновател на TBO, заяви: “Радваме се да приветстваме г-н Херардо Дел Рио в нашия лидерски екип. Неговият богат мултипазарен, мултикултурен опит и доказан опит в глобалната индустрия за пътувания и хотелиерство перфектно съответства на нашата визия за международна експанзия. Стратегическото лидерство на Херардо, ориентираният към клиента подход и фокусът върху постигането на резултати ще засилят позицията ни на лидер в световната туристическа индустрия.”

За новата си роля г-н Херардо Дел Рио заяви: “За мен е чест да се присъединя към TBO в този вълнуващ момент. Доказаният опит на компанията в опростяването на туристическия бизнес както за доставчици, така и за купувачи осигурява отлична платформа за растеж. Очаквам с нетърпение да използвам опита си за насърчаване на иновациите, изграждане на стратегически партньорства и стимулиране на разширяването на компанията на световния пазар. Особено съм развълнуван от оглавяването на международните инициативи за растеж на TBO, навлизането на нови пазари и увеличаването на нашия глобален отпечатък.”

Херардо ще ръководи усилията за глобално разширяване на компанията, осигурявайки плавен преход, тъй като TBO навлиза на нови пазари. Той ще се съсредоточи върху засилването на присъствието на компанията на съществуващите пазари, като същевременно стратегически навлиза в нови.
Неговият подход ще се съсредоточи върху приспособяването на авангардните технологични решения за пътуване на TBO, за да отговори на различни регионални изисквания, култивиране на междукултурни партньорства и стимулиране на устойчив растеж в глобалния туристически пейзаж.

Относно TBO.com:
TBO.com е водеща платформа за дистрибуция на пътувания, опростяваща туристическия бизнес както за доставчици, така и за купувачи. Компанията има стабилно международно присъствие в индустрията за дистрибуция на пътувания, свързвайки приблизително 164 000 купувачи в над 100 държави с повече от един милион доставчици. Платформата на компанията поддържа множество валути и предлага форекс помощ, улеснявайки безпроблемните международни транзакции. TBO активно се стреми към международен растеж чрез стратегически придобивания, като BookaBed в Ирландия и Обединеното кралство и онлайн бизнеса на Jumbo Tours в Испания. Компанията също така пусна няколко нови марки, насочени към конкретни международни пазари, включително Kizan за входящ туризъм в Саудитска Арабия, Zamzam за пътуване с умра и Paxes за глобални корпоративни пътувания. TBO си сътрудничи с организации като Саудитския туристически орган за стимулиране на туристически инициативи и предлага разнообразна гама от туристически продукти, за да се погрижи за разнообразни нужди от международни пътувания. С клиентска база, обхващаща купувачи на дребно и предприятия, включително туристически агенции, туроператори и онлайн туристически компании, TBO продължава да разширява отпечатъка си на световния туристически пазар.

Сподели публикацията