Летище София отличи „Служител на годината” за 2022 г.
Летище София отличи „Служител на годината” за 2022 г.
Slide
Slide
Slide
Slide

София. На специална церемония „СОФ Кънект” награди за втора поредна година своите най-добри служители за изминалата година. „Служител на годината” е първата вътрешнокорпоративна инициатива с развити критерии и система на оценяване на „СОФ Кънект”.

На церемонията в присъствието на служители и синдикати изпълнителният директор Хесус Кабайеро връчи наградата „Служител на годината” на Светлозар Николов. Той изигра ключова роля при подготовката и одобрението на финансовия модел на компанията. Светлозар винаги е готов да направи нещо повече при ежедневните си ангажименти и постоянно подкрепя на колегите си.

Освен голямата награда „Служител на годината” бяха отличени и шест професионалисти в различни категории:

Професионална ангажираност – Иван Мечкарски от дирекция „Сигурност;


Почтеност – Андрей Гърков от дирекция „Безопасност”


Уважение – Райна Йорданова-Колева от пътническата агенция на летището;


Фокус върху клиента – Антонина Иванова от дирекция „Човешки ресурси”;


Креативност – Мария Кафелова от дирекция „Маркетинг и бизнес развитие”


Прилагане на стандартите за устойчиво развитие – Едмон Шахинян от отдел „Перонно обслужване”.

„Стратегията на „СОФ Кънект” за развитието на летище София е то да се превърне в 5-звездно регионално летище до 2028 г. Отличените в различните категории са онези служители, които с личния си пример мотивират останалите за постигането на амбициозната цел, които сме си поставили. Всеки от тях е успял, заедно с екипа си, да преодолее различни предизвикателства успешно. Запазете енергията си в общото ни пътуване към успеха, благодаря ви искрено”, заяви изпълнителният директор на „СОФ Кънект” Хесус Кабайеро при награждаването.

Сподели публикацията