София. СОФ Кънект, операторът на летище „Васил Левски“ – София, подписа договор с водещата международна компания TAV Operation Services (TAV OS) за изграждането и управлението на два нови бизнес салона на Терминал 1 и Терминал 2 на столичното летище.

TAV OS, дъщерно дружество на TAV Airports и част от групата ADP, ще управлява бизнес салоните до 2038 г. Компанията ще инвестира в обновяването и редизайна на салоните Primeclass на летището – първите, които ще се отличават с новата визия и усещане за марката след нейното ребрандиране.

„Радваме се да си партнираме с лидер в индустрията като TAV Operation Services, който има богат опит в управлението на премиум салони по целия свят. Този проект е важна стъпка към модернизацията на летище „Васил Левски“ – София и постигането на 5-звезден рейтинг.“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект.

„Горди сме да си партнираме с летище „Васил Левски“ – София в тази вълнуваща нова глава“, каза Oд Феран, главен изпълнителен директор на TAV Operation Services и главен търговски директор на TAV Airports. „Това сътрудничество не само подчертава нашия ангажимент да преосмислим летищното преживяване за съвременния пътник, но и бележи дебюта на нашата нова, обновена идентичност на Primeclass – изключително преживяване, основано на съвременен дизайн, завладяващи пространства и гостоприемство, водено от начина на живот.“

В началото на 2026 г. и на двата терминала ще бъдат достъпни нови бизнес салони, които ще посрещат пътниците, пътуващи с всички авиокомпании.

Салонът на Терминал 2 ще разполага с 540 кв. м покрита площ и 450 кв. м тераса с панорамна гледка към пистата и ще има общ капацитет от 130 пътници. На откритата тераса ще има обособена зона за пушачи. Бизнес салонът ще бъде достъпен за пътници с намалена подвижност.

В салона на Терминал 1, с площ 440 m² и капацитет 125 гости, ще се предлага същото запомнящо се високо ниво на комфорт и обслужване.

Новите бизнес зони ще осигурят уютна и тиха среда за отдих, работа и семейно пътуване, далеч от шума и натовареността на терминалите. Те ще разполагат с:

  • Бар с разнообразие от храни и напитки, включително специалитети от местната и международната кухня
  • Релакс зона с удобни мебели и приятна атмосфера
  • Бизнес зона, както с отворени пространства за съвместна работа, така и отделни самостоятелни стаи за концентрация и срещи
  • Зона за деца със занимателни игри и пространство за забавление
  • Високоскоростен Wi-Fi
  • Тераса на Терминал 2 с изглед към излитащите и кацащи самолети

Салоните ще отразяват съвременна естетика чрез изчистени линии и внимателно подбрани детайли, които създават усещане за принадлежност, като същевременно се придържат към принципите на устойчив дизайн и отговорен избор на материали.

Проектът е част от дългосрочната стратегия за трансформация на летище „Васил Левски“ – София, насочена към подобряване на пътническото преживяване,  дигитализацията и устойчивото развитие.

Снимки от подписването на договора и рендерни изображения на бъдещите бизнес салони можете да откриете на следния линк: https://tinyurl.com/mvpj5tdm

За TAV Operations Services

Дъщерно дружество на TAV Airports Holding, TAV Operation Services е сред водещите доставчици на услуги за обслужване на пътници на летищата по цял свет. С над 100 услуги за посрещане на гости в 72 салона в 21 страни – от Чили до Япония, включително САЩ, Европа, Турция и Централна Азия.

TAV Operation Services предлага цялостно и висококачествено изживяване, обхващащо всеки аспект на пътуването за гладкото му протичане. От преди полета до след кацане, портфолиото включва услуги като носачи, персонално посрещане, бързи проверки, хотелски стаи на летището, програми за членство и запомнящи се салони под марките Primeclass и Extime.

www.tavoperationservices.com

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE