Банско
Slide
Slide

София. След успешно проведеното Road Show в четири полски града, участието на България като страна партньор на най-голямото туристическо изложение в Полша през миналия месец /TT Warsaw/, както и редица проведени срещи на високо ниво, Министерство на туризма стартира мащабна телевизионна рекламна кампания. Това става ясно в десетия брой на Информационния бюлетин на туристическото ведомство.

Тя ще се проведе в медийната група на Polsat Media, която включва следните телевизионни канали: Polsat, Czwórka (TV4), Disco Polo Music, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Games, Polsat Music, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Play, Polsat Rodzina, Polsat Seriale, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Super Polsat, Szóstka.

Кампанията е с продължителност половин година, като първата вълна таргетира популяризиране на дестинация България в активния зимен сезон 2022/2023 г. вторият период на кампанията ще бъде насочен към насърчаване на ранните записвания за предстоящите летни месеци през 2023 г. в рамките на двете вълни ще бъдат представени и специализираните форми на туризъм. Рекламните активности ще продължат шест месеца и включват излъчване на видео клипове, които да гарантират минимум reach 20 %.

Сподели публикацията