Клиентите могат отново да резервират билети и да се чекират онлайн
София. След усилията на екипа на Wizz Air в отговор на глобалните системни прекъсвания, причинени от външен доставчик, авиокомпанията съобщава, че системите вече функционират нормално. Въпреки че причината за смущенията е извън контрола на Wizz Air, клиентите, чиито полети са били отменени, ще получат автоматично възстановяване на 120% от сумата в кредити WIZZ в рамките на 24 часа след заминаването на планирания полет.
Ако пътниците предпочитат да направят нова регистрация на полета си вместо да получат възстановяване на сумата, те трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.
Клиентите също така вече могат да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез официалния уебсайт или мобилното приложение. Повече информация можете да намерите на уебсайта на Wizz Air: Последна информация за пътуванията (wizzair.com).
Wizz Air ще продължи да работи усилено, за да подкрепя всички засегнати клиенти, и благодари за търпението и разбирането през това време.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE