Очакват се потенциални смущения поради продължаващо прекъсване на глобалната ИТ система на партньор на компанията

София. Подобно на всички авиокомпании днес, Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна. Клиентите на Wizz Air може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.

В момента не са налични следните онлайн услуги:

• уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air;
• резервационна система;
• система за онлайн чекиране и показване на бордна карта;
• кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.

По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.

Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE