Франк Кванте – CEO на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“, оператор на летище Варна и летище Бургас
Slide
Slide

Варна. „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД и Алианс Българско Черноморие приветстват стартирането на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България, стартирана и публикувана официално от Министерството на туризма по лична инициатива на министъра на туризма – г-жа Зарица Динкова.

Тази програма е стъпка в правилната посока и има потенциала значително да разшири маркетинговото присъствие на България на ключови входящи пазари, които все още не са възстановили нивата си от периода преди пандемията. Въпреки това, той е доста сложен, нуждае се от ясно обяснение и разбираеми правила за всички, които могат да се възползват от него.

Като концесионер на двете морски летища във Варна и Бургас – портали към Българското Черноморие – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД оценява високо всяка инициатива, която има за цел по-доброто позициониране на България като атрактивна туристическа морска дестинация сред важните чуждестранни пазари.

„Хубаво е, че имаме тази нова маркетингова програма, инициирана от г-жа Динкова като министър на туризма. Като се имат предвид всички съществуващи законови ограничения, това изглежда най-добрият начин за подобряване на маркетинга в нашите пазари за входящ туризъм в рамките на ЕС. „Фрапорт България“ определено ще се опита да постигне най-добрите резултати заедно с общините и туроператорите, които играят решаваща роля в публикуваната структура. Остава много важната задача да опростим маркетинговите възможности за в бъдеще и да включим частния сектор по организиран начин, за да постигнем най-добрия маркетинг за България“, сподели д-р Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар“ и председател на Алианс Българско Черноморие.

Иван Грошев: Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини е неотложна за България

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и Алианс Българско Черноморие ще продължат да следят отблизо развитието на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини и ще работят съвместно с всички партньори за постигане на най-добри резултати от тази програма за туристическия сектор.

Сподели публикацията